Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker dere menn romantisk sex?


Anbefalte innlegg

Kan du forklare litt mer hvordan tantrisk sex fungerer? :)

 

Å ha forsiktig kos/sex så lenge som mulig, uten nødvendigvis å oppnå orgasme. Orgasmen er hvertfall ikke hovedmålet. Kvinner kan jo ofte ha både fler orgasmer på rad også. Mens menn flest må holde seg litt. Eventuelt handler det også om å sette av tid - gjerne flere timer, til å leke og ha det godt sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Romantisk sex er ganske ålreit. Når det blir noe naturlig er det veldig godt. Hun liker ofte at jeg tar styringen og bruker forskjellige stillinger, løfter henne litt rundt og gjør litt som jeg har lyst til, men liker ofte at jeg ligger oppå henne når jeg avslutter. Som regel liker hun at jeg avslutter hardt. Jeg lytter til henne, kjenner etter hva hun synes er godt, fokuserer på at hun skal ha det så deilig som mulig, det gir meg ganske mye å vite at jeg kan tilfredsstille henne, samtidig som jeg har det deilig også.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Jaja, at menn liker alle typer sex vet jeg jo, men det er bare om dere foretrekker romantisk sex på lik linje med oss kvinner, sant?

 

Menn liker å få orgasme/ utløsning. Vi er ikke så jævla sensitive og følelsesintense som kjærringer. Konklusjon; "Rabbitstyle" > "Sensuell elskov" :)

 

Snakk for deg selv.

 

Jeg er mann. Foretrekker "sensuell elskov".

Lenke til kommentar

Det varierer. Noen ganger vil jeg ha det så sensuelt at det renner østrogen av veggene. Vi snakker blikkontakt, utforske hver cm av kroppen hennes med fingrene, bruke timesvis og spille på henne som et instrument.

 

Andre ganger vil jeg bare trykke ho ned i madrassen, tjore ho fast og bruke det av hullene hennes som er lettest tilgjengelig akkurat der og da og tømme meg.

 

Det kommer helt an på humør og lyst der og da.



Anonymous poster hash: 1472a...846
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...