Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Eksen blokkerte meg på alt. Kuttet helt kontakt. Vond følelse.


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Poenget som påpekes er at DU er den samme, og får i de samme sporene og havner i de samme typiske problemene.

Vet.... De gangene det har skjedd, er når jeg har valgt de mest attraktive mennene.... De som ser best ut på utsiden. Fikk magefølelse som jeg ikke lyttet til. Og så får jeg problemer når jeg har vært dum og fortsatt kontakten med noen som tydelig aldri verdsatte meg.

Det er nok valgene mine av mannfolk som har vært problemet. En av dem gikk og sa : "Vet alle damer er interessert i meg". Han fortalte også at han fikk hvem han ville, og at han hadde såret mange damer, og aldri blitt såret eller dumpet selv. Så det er litt den type mann jeg alltid faller for. Og da får jeg jo meg en trøkk i tryne ;) hehe. Viktig å være mer forsiktig! ;) Enig i det johanf. Kommer alltid i samme problemer ;) Nå får det holde!

 

Og når man ser tegningen på forhånd over hva som kommer til å skje så burde jeg ha trukket meg unna før jeg ble dumpet og sårbar. - Lærdom!!!!''

 

Jeg ser i ettertid at jeg er ikke feilfri selv. Jeg har dummet meg ut mange ganger og sagt idiotiske ting til eksen når jeg har følt meg usikker og såret for noe. Har forsøkt å rette opp i mine feil, med å forsøke å få han i dialog, men uten å lykkes med det. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...