ARJ Skrevet 19. februar 2016 Skrevet 19. februar 2016 Jeg har mine ac68u og ac87u plugget i wan. Sjekk at det ikke er 2 dhcp som kjører. Da får du sånne problemer med pingene dine. Du trenger forøvrig ikke blokke ut ssid og macadresser. Ingen kan spore deg på det. Det holder å blokke ut ipadressa di:)
RedEric Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Skrevet 23. februar 2016 Jeg tenkte at når jeg hadde en Asus ruter som AP så kunne jeg bruke WAN-porten som inngang fra ruteren og at da ville LAN-portene fungere som "vanlige" LAN-porter, dvs nærmest som en svitsj, men det gjør det ikke til meg. Er det fordi det ikke går eller er det for at jeg ikke har ordnet oppsettet skikkelig?
inside_446486 Skrevet 25. februar 2016 Skrevet 25. februar 2016 Jeg tenkte at når jeg hadde en Asus ruter som AP så kunne jeg bruke WAN-porten som inngang fra ruteren og at da ville LAN-portene fungere som "vanlige" LAN-porter, dvs nærmest som en svitsj, men det gjør det ikke til meg. Er det fordi det ikke går eller er det for at jeg ikke har ordnet oppsettet skikkelig? De 5 portene fungerer slik hos meg med en ASUS-boks i AP-modus med Merlin-firmware installert.
007CD Skrevet 25. februar 2016 Skrevet 25. februar 2016 Du trenger forøvrig ikke blokke ut ssid og macadresser. Ingen kan spore deg på det. Det holder å blokke ut ipadressa di:) Nesten korrekt, blokke ut offentlig IP addresse er nok, er ikke så mye nytte i en RFC 1918 addresse om du sitter på utsiden av nettverket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå