Gå til innhold

Hovedkort, vente eller KG7?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ganske "mange" produsenter som har kommet med moBo's med Via KT266a chipsettet nuh, faktisk =) EPoX 8KHA+ (www.databutikken.com) , MSi kortet med Via KT266a (husker ikke navnet på kortet, fordi MSi har så dumt system på navna :razz: -kortet selges på http://www.komplett.no) Det har også kommet noen flere. Men kanskje ikke til Norge enda. Asus' KT266a kort bør jeg vel snart finnes i norge.

 

http://www.amdmb.com finner du diverse tester av kort. EPoX kortet jeg nevnte fikk 95%! MSi kortet fikk 90% (det var en annen side som testet MSi..) Men i hvert fall. Det kommer en del. Så følg med i websjoppene. Det er Via KT266a du skal ha, ikke noe annet :grin:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvorfor vente?

 

Det kommer alltid noe sinnsykt mye bedre nexte måned, slik har det alltid vært. Har du bestemt deg for XP, så er det bare å knipe igjen øya, sjekke hva som ser best ut NU!! og få fatt i faenskapen. I denna bizzen lønner det seg ikke å vente, da kommer du aldri ned fra gjerdet. Trøst deg med at uansett hva du kjøper idag, så er det i bakleksa om 3 mnd, og ubrukelig om 3-4 år....

Lenke til kommentar

Absolutt Korrekt.

 

Sats på noe som er litt mere fremtidsrettet en XP, den er ute om ett års tid. Alle sier at P4 er en fremtidsrettet prosessor: Hva betyr det?

 

Det betyr at når Athlon er like fremtidsrettet som P4, er P4 så rask, og så langt forran, at stakkars AMD ikkje lengre klarer å henge med. Vi har sett det før, og tro meg, det kommer til å skje igjen. Bare vent.

Lenke til kommentar

Denne gangen tror jeg det var lurt å vente på KR7 istedet for å kjøpe KG7 til en AMD XP 1800+. :smile:

 

Selvsagt kommer det bedre ting senere, det er jo det utvikling handler om! og jeg er enig i det at man kan ikke hele tiden gå å vente, men jeg ville heller vente på Athlon XP noen uker istedet for å kjøpe Thunderbird. og når xp da kommer ut ventet jeg på et godt hovedkort til den(KR7) og når det nå kom kjøper jeg PC og kjøper med det samme Audigy lydkort istedet for det "gammle" Live5.1 kortene.

 

Tror det lønner seg å vente enkelte ganger, når du i nær framtid kan få en bedre maskin for en lavere pris, bare med å vente en måned...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...