berntb007 Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Hei, jeg kjøpte nylig HPs toppmodell, HP Photosmart 7960 som til nå har vært topp. Den skal klare å skrive ut uten kanter, men i Word klarer ikke dette, det ser jeg allerede i førhandsvisningen før utskrift. Går det ikke i Word? Jeg håper på tips! Takk :-)
Jarmo Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 (endret) Flytt margene helt ut, gå til utskriftsformat og sett margene til 0 eller flytt knottene i linjalen helt ut.... Endret 18. november 2003 av jarmo
berntb007 Skrevet 18. november 2003 Forfatter Skrevet 18. november 2003 Men problemet er at selv om jg har dratt margene til 0 både på linjalen og i utskriftformat blir det hvite kanter. Forhåndsvisningen viser dette også! Men takk for at du prøvde! Andre som har tips til dette problemet?
Zink Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Testa for moro skyld på min vesle Lexmark z23 nå, og både forhåndsvisningen og resultatet ble uten marg. Derfor lurer jeg på om du har stilt marger til 0 cm både for marger og oppsett, og satt 'Papir' til A4 ? .
trn100 Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Er også avhengig av om den valgte skriveren fikser utskrift helt ut i kantene...
Zink Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 når min pingleskriver fikser det, burde vel toppmodellen ? Man velger selvsagt 'ignorer' når word varsler... .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå