Gå til innhold

Noen her som har brukt XIM 4 ? ( Mus+tastatur til konsoll )


Eriksendrul

Anbefalte innlegg

Jeg har en skade i hånda, noe som gjør at jeg ikke kan spille med kontroller, Men jeg kom over denne XIM 4

 

som i følge mange youtube vids og artikler skal være det beste som er og bruke til og spille med mus og tastatur på playstation,xbox osv.

 

Jeg vil veldig gjerne spille Ratchet & Clank med denne. Åssen trur dere det vil fungere ? 

 

Jeg ser at det fungerer bra med battlefield og andre skytespill men har ikke sett at det har bltt brukt til noe annet en det.

 

Noen som har prøvd dette ? ( uansett spill )

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har en skade i hånda, noe som gjør at jeg ikke kan spille med kontroller, Men jeg kom over denne XIM 4

 

som i følge mange youtube vids og artikler skal være det beste som er og bruke til og spille med mus og tastatur på playstation,xbox osv.

 

Jeg vil veldig gjerne spille Ratchet & Clank med denne. Åssen trur dere det vil fungere ? 

 

Jeg ser at det fungerer bra med battlefield og andre skytespill men har ikke sett at det har bltt brukt til noe annet en det.

 

Noen som har prøvd dette ? ( uansett spill )

Jeg har en slik en liggende i eska. brukt 1dag med litt battlefield. Ettersom FPS spill ikke ble helt min greie har den ligget i eska siden sist vinter. kan kjøpe den for halv pris?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...