Albert Andersson Skrevet 5. februar 2016 Skrevet 5. februar 2016 Hei, Alec. Du overrasker stadig med god fantasi og vilje til å prøve ut innfallene ! Det er ikke mange forunt å kunne se et fotomotiv i sollysets spill i bord- og eller stolbein, og enda færre som kryper ned på gulvet for å prøve ut ideene ! Som vanlig ender du opp med et severdig resultat, og jeg synes versjon 1 er et spennende bilde som godt kunne fått en plass på veggen ! M v h Albert.
Fotoskrulla Skrevet 5. februar 2016 Skrevet 5. februar 2016 Hei, Alec. Du overrasker stadig med god fantasi og vilje til å prøve ut innfallene ! Det er ikke mange forunt å kunne se et fotomotiv i sollysets spill i bord- og eller stolbein, og enda færre som kryper ned på gulvet for å prøve ut ideene ! Som vanlig ender du opp med et severdig resultat, og jeg synes versjon 1 er et spennende bilde som godt kunne fått en plass på veggen ! M v h Albert. Jeg tipper han allerede hadde ramla under bordet...
Lassern Skrevet 5. februar 2016 Skrevet 5. februar 2016 To veldig fine bilder. Jeg er glad i slike hverdagslige motiver hvor komposisjon, lys og fokus står i sentrum. Jakten på de mest eksotiske og overveldende motivene med imponatoreffekt er kraftig overvurdert. Skjønnheten ligger ofte i det helt enkle.
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. februar 2016 Skrevet 5. februar 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Albert , Helene og Lassern !!! Liker godt å leke med form/farge og lys/skygge . Det er ekstra spennende med det nye RX1r Mk2 .Helene : nei jeg hadde ikke ramlet under bordet , det er jo vinkeljusterbar skjerm på kameraet . Slik at vi litt eldre fotografer kan ta bilder med lav kameravinkel også . Mvh Alec
GroKoDilla Skrevet 6. februar 2016 Skrevet 6. februar 2016 Underfundig skjønnhet ville jeg sagt her... Flott, stabiliserende fokus på frontbena.
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. februar 2016 Skrevet 6. februar 2016 Underfundig skjønnhet ville jeg sagt her... Flott, stabiliserende fokus på frontbena. Hei Gro ! Takker for hyggelig og positiv kommentar . Mvh Alec
Anbefalte innlegg