Gå til innhold

Tons of Rock kostnader


Lengsel

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg vil gjerne går til Tons of Rock på lørdag.

 

Jeg bor i Grimstad (Aust-Agder) og må kjøre med buss. Har noen greie på hvor mye penger man må regne med å bruke når man bare der skal på en dag? Kan man reise ditt på morgen og reise tilbake på kveld? Får man da med nok og hvor mye trenger man for mat og drikke, spesiell alkohol?

 

Det er mit første konsert så jeg er veldig uerfarn.

 

Mvh. Thomas.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først, sjekk opp når det første bandet starter (hverfall det første bandet som du vil se). Lite vits i å komme tidlig om morgenen, og bare gå rundt og kjede seg. Spis en god frokost og drikk godt før avreise, ta gjerne med deg medbragt lunsj som du kan spise på bussen, evt før du går inn på festivalområdet. Godt tips: ta med deg en energibar/New Energy eller to i lomma som du kan ta som mellommåltid under konsertene.

 

En halvliter øl på konsert pleier å ligge på ca 80,-
Mat pleier å bestå av burgere/wraps osv, og prisene varierer fra festival til festival.

Bedre å ta med litt for mye enn litt for lite, du kommer sikkert til å kjøpe deg en t-skjorte/merchandise etc.

Skal muligens dit selv :)

Endret av j0dleb0n
Lenke til kommentar

På festival anbefaler jeg å ikke drikke masse øl, da blir du bare pissatrengt under konsertene og må brøyte deg ut av mengden og får aldri plassen din tilbake. Jeg har også sett litt for unge festivalnoobs sitte og grine og

 spy i buskene istedet for å være på konsertene de egentlig kom for. Ikke bli en av dem. Hva er vitsen med å betale hundrevis av kroner for å rave rundt og være så full at man ikke kan stå på beina engang? Da kunne du like godt dratt på den lokale puben.

 

Spis godt før du går inn, så sparer du MASSE penger og tid på køing. Vær klar over at det blir mye venting og du VIL få vondt i knærne av å stå rundt i timesvis.. Du får neppe lov å ta med deg noe alkohol inn på området. De vil jo selge i bodene sine til overpris, samme med mat.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...