Gå til innhold

Hjelp til bygging av gaming pc


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er veldig intriserte i å kjøpe ny gamingpc som jeg skal sette sammen selv. Jeg har ikke så godt peiling over deler osv. Men jeg har satt sammen en handleliste på komplett.no som jeg tror skal funke.

Vil alle delene passe sammen? Er der noen deler jeg børr bytte ut med andre? Vil alt gå i kabinettet? Noen andre innspill på handlelisten min?

 

 

https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1659458&su=8D811888-3CD3-42FE-9562-D53C37B939B3

 

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung 850 evo vs PRO ja.

Pro er egentlig for bedrifter, mere stabil SSD og annen kontroller, burde ikke bli tregere etter noen år.

Men koster noe mere, men uansett begge disse SSD diskene er langt bedre en noe søppel som tidlig sanforce SSD.

 

Sandforce kan gi billigere SSD disker, samme  med ocz trion men ikke skyld på oss hvis de slutter å fungere etter 1-2 år.

Det er fult sansynlig det vil skje.

Lenke til kommentar

Å bytte ut SSD er ikke noe problem. Betaler lett 200 kr mer for å få en bedre disk :)

Og du sier at vannkjølinga jeg har valgt er bortkasta? Den vil ikkje gjør so stor forskjell? Å jeg børr heller kjøpe en cpu kjølevifte?

Ang strømforsyningen jeg har valgt er det å forstå at den mangler litt kvalitet, er ikke noe problem å bytte den ut til en evt evga g2 750 W. Men jeg er beskymra for at det kræsjer med montetingen av strømforskyning å skjermkort i det kabinette? Vil det gå å montere det da?

Endret av fredvold
Lenke til kommentar

Denne skal gå med det kabinettet og lange GPU'er

http://www.prisjakt.no/product.php?e=3165354

 

Det er max 160mm, og siden man gjerne vil ha modulær PSU må denne være mindre enn 160mm (siden kablene stikker ut bak).

150mm + modulær burde går fint.

Takk for svar :)

Med denne strømforsyningen skal resten av delene jeg har satt sammen gå?

Jeg tenker kansje å bytte ut ssd disk men det er vell det minste probleme, og jeg har tenkt og ha den vannkjølinga som jeg hadde i oppsette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...