Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Altfor "laidback" og mister fort interesse i jenter.


Anbefalte innlegg

Hei. Er en gutt i 20 årene som sliter veldig med motivasjonen til å holde kontakten med jenter. Har de 2-3 siste årene latt mange jenter som har vært interessert i meg bare skli ut av hendene mine. Samme skjer også når jeg er ute å drikker og ser etter ONS. Noen andre som sliter med å være for laidback og ikke vise nok interesse i jenter dere møter?

 

Anonymous poster hash: c134c...b59

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje underbevistheten din prøver å fortelle deg at du ikke vil binde deg helt enda. Det at en skal være sammen med en person og leve lykkelig alle sine dager er et eventyr, som i dagens samfunn har roten i kristendom og utdatert tankemønster fra forfedrene våre. Slapp av, la jentene gå. Ta ting som erfaring. Lykke til videre :) Det er ikke noe galt med deg.

Lenke til kommentar

Jeg er på samme måte. Har intrykk av at det ikke er helt normalt.

 

Når jeg treffer jenter irl eller på Tinder så vil jeg vanligvis etter kort tid miste interessen og ikke ta kontakt igjen - selv om vi i utgangspunktet har en god tone. Selv om de virker hyggelig og er pene så får jeg ofte inntrykk av at det ikke er verdt å kaste bort tiden på dem. Dette kommer stort sett av at jeg nok har litt sære preferanser, og det skal endel til før jeg virkelig blir interessert i ei jente. Hvis hun kun er "pen og hyggelig" så er hun for kjedelig.

 

Samtidig har jeg mer lyst på et forhold enn pulevenner, og dermed spiller flere kvaliteter en rolle for å ta videre kontakt. Det er ikke bare sex som er motivator.

 

Jeg tror ikke det er særlig normalt fordi jeg har inntrykk av at sex holder for de fleste andre gutter for at de skal være interessert i ei dame (eller i det minste late som de er det).

 

I tillegg har jeg fått inntrykk av at de fleste jenter ser etter gutter som "ikke bare er ute etter én ting". Men dette er så idiotisk å si av jenter som selv kun spiller på utseende og sex. Hvis de vil at gutta skal bli interessert i dem foruten sex så må de jo ha andre kvaliteter. Og da må de også presentere disse kvalitetene. Hvor vanskelig er det? Jeg har automatisk lavere forventninger til jenter på Tinder som ikke skriver ett ord på profilen sin. Når disse jentene i ettertid sier at de ser etter mer enn sex, så får jeg også inntrykk av at de er ganske korttenkte, og dermed mister jeg interessen ytterligere. Hvis jenter ikke vil bli oppfattet som puledukker så ligger faktisk mye av ansvaret i deres egen presentasjon av seg selv.



Anonymous poster hash: ec5d9...215
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Hei. Er en gutt i 20 årene som sliter veldig med motivasjonen til å holde kontakten med jenter. Har de 2-3 siste årene latt mange jenter som har vært interessert i meg bare skli ut av hendene mine. Samme skjer også når jeg er ute å drikker og ser etter ONS. Noen andre som sliter med å være for laidback og ikke vise nok interesse i jenter dere møter?

 

Anonymous poster hash: c134c...b59

 

Kanskje du kjører i feil fil? ;)

Lenke til kommentar

Det er ikke uvanlig å miste interessen for jentene man møter. Min erfaring er at de fleste jenter er kjedelige og spiller stort sett på utseende (hvis de er pene). De vet at gutta vil ha sex, og derfor tror de at de ikke trenger å gjøre noe mer ut av seg selv enn å sminke seg og kle seg sexy.

 

Og ja, de har rett. Utseende får oppmerksomhet. Men det er ikke nok til å holde oppmerksomheten over lang tid. Så lenge utseende deres er hovedfokuset så vil de forvente at gutta skal imponere dem for å få dem. Og selv er de totalt intetsigende og kjedleige. Det er ikke noe som holder interessen oppe over lang tid.

 

Så klart gjelder de tikke "alle" jenter. Jeg tegner bare et bilde for å illustrere et poeng.

Lenke til kommentar

Har en del venner som sier jeg gjør det vanskelig for meg selv ved å bare bli interessert i jenter som er sky og ikke er mye ute på byen. Kan vell trygt si at jeg har hatt over en håndfull med jenter som bare er ute etter sex. Veldig kjedelig i lengden.

 

Pleide å slite mye med dårlig selvfølelse og selvtillit før. Nå kan jeg fort finne tonen med jenter jeg før trodde var lengte ute av ligaen min. Men har funnet ut nå at jeg stort sett kan hooke opp med disse jentene. 



Anonymous poster hash: 1f977...967
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...