Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Spill som ikke lar seg installere


Anbefalte innlegg

Mulig dette spørsmålet heller burde gått i en av spillkategoriene, men det er i og for seg ikke direkte relatert til selve spillet heller. Uansett..

 

Jeg har et spill (Pro Evolution Soccer 2013) på DVD, og skulle gjerne installert det. Jeg setter platen i DVD-spilleren, autokjør starter, jeg får opp noen menyer og jeg klikker der jeg skal. Installasjonsprogrammet starter, men selve filkopieringen kommer aldri i gang. Jeg har latt den stå 15-20 minutter, men måleren står fast på 0%. Spillet har fungert før, men nå har jeg prøvd på to maskiner og jeg får samme problem på begge.

 

Er det noe jeg kan gjøre for å komme rundt dette, eller er platen ødelagt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde så troa på at det skulle fungere å kjøre som administrator, men dengang ei. Plata snurrer og DVD-spilleren blinker for at den er opptatt, men det skjer ingenting nå heller. Jeg prøvde å sette på kompabilitetsmodus for Win 7 også, ingen forskjell. Søren.

 

edit: nå skjer det noe! Måtte inn og sette "kjør som administrator for -alle- brukere". La det også i en annen mappe på C:\ enn standard Programfiler x86. Satser på at jeg kommer i mål nå, installasjonen er halvveis. :thumbup:

Endret av :utakt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...