Gå til innhold

Enemy Territory

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen som vet om et sted der det er oppdateringer og patcher til Enemy Territoty? Har vært innom en del sider, men finner liksom ikke det jeg leter etter. Har problemer med å komme meg inn på mange servere. Sliter med høy ping osv. Vet noen om det har kommet patcher i det siste? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Da er det jo såre enkelt. Opplever vanvittig mye juks på spillet også. Har enablet Punkbuster, men til ingen nytte. Tidligere i kveld var det så ille at jeg måtte gi meg. Holdt på å klikke... :grin:

Skrevet
Hvordan jukser de? Trodde at det ikke var mulig pga. punkbusteren :roll:

Trodde ikke jeg heller.

Jeg har aldri spilt mot noen som har juksa iallfall, kan hende de bare er forbanna gode og for den saks skyld.

Skrevet

Alle oppdateringer til spillet kan hentes ne på www.rtcwfiles.com

Jukser sier du, jeg har spilt dette siden final versjonen kom ut og det forekommer svært lite juksing.

Hvilk(e)n server(e) spiller du på? Har du demo av det du snakker om?

Skrevet
og det forekommer svært lite juksing.

Hvordan jukser de?

Har problemer med å komme meg inn på mange servere. Sliter med høy ping osv.

Trafikk til/fra PC'n? Husket å lukke Kazaaen? :lol:

Skrevet

Etter det jeg har sett og hørt så er det primært 2 måter å gjøre dette på.

Den ene er aimbot: Denne settes opp og konfigureres med en hurtigtast som ved å trykkes på automatisk låser siktet ditt på motstanderens "hode-hitbox", som da igjen fører til at et par skudd gir headshot og "instant death"

Den andre er wallhack: som gjør noe så enkelt at du kan se igjennom vegger.

Skrevet

Jeg går ut i fra at det er juks. Når du står bak en fyr å skyter tre magasiner uten at han detter. Har ikke opplevd dette før jeg heller. Dessuten er det flere som "flyr" når de bruker flammekasteren. Dette er kanskje vanlig? Jeg er ikke noe proff på spillet, men jeg synes det virker veldig rart.

Eller kanskje jeg skal holde meg hjemme et par dager fra jobben å trene... :-)

Skrevet

Er Friendly Fire deaktivert på serveren?

Har vært borti flyging, men da kunne alle fly,hvordan dette gikk an aner jeg ikke, men morro var det.

Skrevet

Kjære Opus, jeg skyter da ikke på mine egne... :) Nei, ærlig talt så vet jeg ikke hva som skjer. Bortsett fra at det er veldig irriterende. Gudskjelov så er det ikke sånn på alle serverne.

Skrevet

Brøler av meg, tenkte på warmupen før brettet starter...

Kanskje serveren du var på ikke hadde enablet PBen?

Jeg filtrer bort alle servere som ikke har PB enablet.

Off topic: hva kaller du deg, når du spiller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...