Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har valgt å ta abort. Medisinsk. Var i uke 9+5, har ligget på sykehuset siden kl 07 idag. Var på ul nå nylig å det var mye rester.. fikk en ny dose cytotec for 2 timer siden og ingenting skjer. Hva er veien videre tror dere??? Utskrapning? Eller kan jeg få dra hjem ikveld tror dere uansett om der er rester igjen?

 

Anonymous poster hash: 9848a...8f8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg har valgt å ta abort. Medisinsk. Var i uke 9+5, har ligget på sykehuset siden kl 07 idag. Var på ul nå nylig å det var mye rester.. fikk en ny dose cytotec for 2 timer siden og ingenting skjer. Hva er veien videre tror dere??? Utskrapning? Eller kan jeg få dra hjem ikveld tror dere uansett om der er rester igjen?

 

Anonymous poster hash: 9848a...8f8

Hva med å bare spørre sykepleierne på sykehuset du er på?
Lenke til kommentar

Dro hjem etter jeg skrev inne her. Var vel helst andre jenter som har tatt abort jeg ville ha svar fra.. har enda mye rester og blødningene er stoppet helt opp nå:(

 

Anonymous poster hash: 9848a...8f8

Hvis det ikke kommer ut med tabletter så må det jo bli utskrapning.

 

Hva er poenget med å være innlagt hvis du ikke kan snakke med noen? Jeg fikk verken UL eller innleggelse. Fikk bare tabletter og beskjed om å ta kontakt hvis det ikke skjedde noe.

Lenke til kommentar

Jeg sa feil. Jeg var 10+5. 9+5 var jeg på første ul. Uansett, jeg er ikke innlagt enda. Dro hjem samme dag.. er ikke lov være hjemme å ta abort når man er så langt på vei som jeg. Blødde som ett rent helvette. Hadde på meg hestebind fra sykehuset og skiftet hvert 10ende minutt, og blødde ut 4 sykehusbukser. Pluss de måtte desinifisere rommet hele 6 ganger pga store blodpøler og klumper spratt ut i tide og utide.. de målte blodtrykk å alt annet pga jeg hadde så store blødninger. Så takk gud for at jeg ikke var hjemme og selv måtte ta stilling til alt sølet! De sa at det som kom ut for det meste var koagler, og at de hadde ikke sett noe morkake eller foster. Nå er jeg veldig usikker på kompetansen til sykepleierene på det sykehuset jeg var på, har nemlig tatt abort før og jeg så med mine egne øyne at morkaka lå på gulvet, de mente det bare var koagler (blod som er størknet til store klumper) når det skal sies så var det sikkert 5 forskjellige sykepleiere som hentet bekkenet og bindene mine, kan godt hende at "restene" legen så på ul egentlkg bare var blod og at det er det som kommer ut nå.. jeg blør enda veeeldig mye og har store smerter. Skal tilbake på kontroll om en ukes tid. Klarer ikke dra på skolen engang..

 

Anonymous poster hash: 9848a...8f8

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...