Gå til innhold

"Flyktninger" driter og onanerer i offentlig bad


Anbefalte innlegg

 

Gass er dyrt ;)

 

Siden de er så glad i steining så kan man vel bruke deres egen straffemetode mot dem. Steiner er billig.

 

Jepp, så er det gøy, på de videoene jeg har sett så storkoser folk seg når de har en offentlig steining.

 

Edit; Den som blir steinet synes kanskje ikke det er gøy.

 

 

I motsetning til de uskyldige kvinnene og homofile de steiner der nede så ville den som blir steinet i dette tilfellet fortjent det :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vent nå litt, snakker vi om stein

 

 

 

Stone-and-Rock-Texture-2-preview.jpg

 

 

 

eller stein

 

 

 

Stoned-Guy.png

 

 

 

 

 

 

 

Jajaja, jeg vet jeg er teit, men det skader ingen å få litt dårlig humor inn her. Må ta en pause i galskapen innimellom så man får litt avstand. Det hjelper faktisk ganske ofte, hjernen får slappet av så den fungerer bedre når man fortsetter :)

 

 

Lenke til kommentar

Kanskje på tide for ikke-muslimske kvinner å begynne å bruke denne oppfinnelsen?

 

Penisfelle: http://www.vg.no/forbruker/helse/sex-og-samliv/skal-stoppe-voldtekter-med-penisfelle/a/107048/

 

Noen blir vel å påstå at det ville vært islamofobisk å bruke den...

 

Vel, pepperspray som er nesten risikofritt i forhold til å permanent skade den det blir brukt på er ulovlig...

 

Kjipt at det faktisk er slike tilstander i verden at en slik sak har blitt laget :( Stakkars kvinnemennesker som går med en reèl frykt om å bli voldtatt. At de må ta forhåndsregler bare for å gå hjem på kvelden er ille. Nå for tiden så er det jo relativt stor fare for å bli voldtatt når man går hjem midt på dagen også.

 

Er det rart at folk tar selvmord?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kanskje på tide for ikke-muslimske kvinner å begynne å bruke denne oppfinnelsen?

 

Penisfelle: http://www.vg.no/forbruker/helse/sex-og-samliv/skal-stoppe-voldtekter-med-penisfelle/a/107048/

 

Noen blir vel å påstå at det ville vært islamofobisk å bruke den...

 

Vel, pepperspray som er nesten risikofritt i forhold til å permanent skade den det blir brukt på er ulovlig...

 

Kjipt at det faktisk er slike tilstander i verden at en slik sak har blitt laget :( Stakkars kvinnemennesker som går med en reèl frykt om å bli voldtatt. At de må ta forhåndsregler bare for å gå hjem på kvelden er ille. Nå for tiden så er det jo relativt stor fare for å bli voldtatt når man går hjem midt på dagen også.

 

Er det rart at folk tar selvmord?

 

 

Jeg har testet pepperspray på meg selv, ikke noe farlig, blir bare litt hemmet. CS spray fungerer bedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...