Gå til innhold

Jeg fryser.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Elisabeth.

Skarpt og fint bilde av en svarttrosthann som reiser fjærene for å "få plass til" et isolerende luftlag !

Enkelte eksemplarer av typiske trekkfugler, - deriblant troster, har blitt stamfugler, - antagelig på grunn av flere påfølgende varme vintre.

Når kuldeperiodene blir lange og harde, - sånn som det har vært i Sør-Norge den siste tiden, risikerer en del av disse fuglene å dø på grunn av de lave temperaturene og matmangel.

Vi kan bidra til å redusere slike tragedier ved å legge ut solsikkefrø og annet fòr tilpasset de ulike fugleartene.

M v h

Albert.

Skrevet

Hei, Elisabeth.

Skarpt og fint bilde av en svarttrosthann som reiser fjærene for å "få plass til" et isolerende luftlag !

Enkelte eksemplarer av typiske trekkfugler, - deriblant troster, har blitt stamfugler, - antagelig på grunn av flere påfølgende varme vintre.

Når kuldeperiodene blir lange og harde, - sånn som det har vært i Sør-Norge den siste tiden, risikerer en del av disse fuglene å dø på grunn av de lave temperaturene og matmangel.

Vi kan bidra til å redusere slike tragedier ved å legge ut solsikkefrø og annet fòr tilpasset de ulike fugleartene.

M v h

Albert.

Vi har en hel liten flokk som vi mater med brød gryn og en masse med små gravensteinepler hver dag nå.

Skrevet

Ja, de gjør'n nok.

Jeg har for tiden 4 slike som valfarter min balkong for tiden.

Ser ut til at du har truffet godt med skarpheten og det fine lyset i øyet.

Kanskje kunne du få ut litt mere konturer i det gjengrodde sorte hvis du lyser opp litt separat.

Roar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...