Lord-Panzah Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 jeg kjøpte nylig en seagate barracuda v 120gb 8mb, men jeg kan ikke instalere noe på den... noen av pinene var bøyd da den kom, men jeg rettet dem ut i tro om at det ikke gjorde noe... kan det ha noe med det å gjøre?
mars001 Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Finner du disken i BIOS/Windows ? Får du partijsonert og formatert ? Fint om du gir litt mer info.
Lord-Panzah Skrevet 18. november 2003 Forfatter Skrevet 18. november 2003 ja jeg finner den og har formatert den.... men jeg kan ikke instalere noe på den, blir bare en error...
Pingo68 Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 ja jeg finner den og har formatert den....men jeg kan ikke instalere noe på den, blir bare en error... Hva med å kjøre diagnose på disken? Seagate har et diagnoseverktøy som heter Seatools. Dette verktøyet kan enten kjøres online via nettet eller via diskett/cd. Sjekk ut denne siden. Verre er det ikke.
Lord-Panzah Skrevet 18. november 2003 Forfatter Skrevet 18. november 2003 fikk orden på det til slutt... den var defekt... takk til dere prøvde å hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå