Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Rolf.

Jeg skulle ønske jeg kunne ta bilder som dette, men resultatet av mine forsøk blir alltid prosaiske og direkte kjedelige !

Dette bildet, derimot, er så innbydende at Color Line burde forsøke å kjøpe rettighetene for å bruk i markedsføringssammenheng !

Fargene er praktfulle, og silhuetten av det svakt opplyste skipet mot det blå vannspeilet og den morgenrosa himmelen er ytterst delikat ! Breddeformatet passer svært godt, og jeg tror du har kunnskap og evner som ville gjort deg til en svært god reklame- / produktfotograf !

Ha en riktig god helg, Rolf !

 

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Hei, Rolf.

Jeg skulle ønske jeg kunne ta bilder som dette, men resultatet av mine forsøk blir alltid prosaiske og direkte kjedelige !

Dette bildet, derimot, er så innbydende at Color Line burde forsøke å kjøpe rettighetene for å bruk i markedsføringssammenheng !

Fargene er praktfulle, og silhuetten av det svakt opplyste skipet mot det blå vannspeilet og den morgenrosa himmelen er ytterst delikat ! Breddeformatet passer svært godt, og jeg tror du har kunnskap og evner som ville gjort deg til en svært god reklame- / produktfotograf !

Ha en riktig god helg, Rolf !

 

M v h

Albert.

 

Mange takk for den svært hyggelige tilbakemeldingen Albert...det var da så alt for meget :)

Jeg blir nok aldri noe annet enn en glad amatør som bare knipser i hytt og pine, uten mål og mening :)

Ha en riktig god helg !

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar

Du er meget dyktig til å utnytte lyset over Oslofjorden, noe dette er strålende eksempel på. Husker du fikk dagens bilde med danske-ferga for en tid tilbake i litt annet, men spektakulært lys. Klassebilde er vel det rette uttrykket her.

 

Mvh Ragnar

 

Mange takk Ragnar ! Litt flaks skal en vel ha, veldig mange havner i papirkurven :)

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...