OKKOKK Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Har skjekka litt rundt på nettet og funnet ut at Solaris 9 er et ganske så stablit operativ system. Det jeg lurer på er om Counter Strike virker med Solaris...? Er ganske så fersk så kanskje noen av dere kan anbefale noe annet også?
RolfOve Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 (endret) Vel da må du ha et program som Wine eller Xwine. Istedenfor å betale for Solaris (koster vel $20 i "free-lisence-program"), kan du heller prøve deg på linux først. Eventuellt xBSD. Endret 17. november 2003 av RolfOve
Velmont Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Vel da må du ha et program som Wine eller Xwine.Istedenfor å betale for Solaris (koster vel $20 i "free-lisence-program"), kan du heller prøve deg på linux først. Eventuellt xBSD. WineX mente du vel -- Vel, eneste jeg kan anbefale er Linux, siden det finnes Linux binaries for HLDS, halflife dedicated server...
sim Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Vel da må du ha et program som Wine eller Xwine.Istedenfor å betale for Solaris (koster vel $20 i "free-lisence-program"), kan du heller prøve deg på linux først. Eventuellt xBSD. WineX mente du vel -- Vel, eneste jeg kan anbefale er Linux, siden det finnes Linux binaries for HLDS, halflife dedicated server... Spørst om han mente Dedicated server eller å spille i linux da ;p. Om du skal kjøre server fungerer vel de fleste Linux-"distroer". Er ikke så kjempevanskelig å sette opp heller , been there, done that.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå