datkid Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 For en stund tilbake siden lagde jeg en topic hvor jeg spurte hvordan jeg fiksa på overburn greia i nero, slik at jeg kan brenne 800mb plater. Jeg gjorde nøyaktig slik som forklaringen jeg fikk sa, men problemet er at jeg ikke har samme versjon som ble brukt i testen/forklaringen. Jeg prøvde å låne meg ei nero plate av en kompis, men den kunne bare brukes med brenneren den ble kjøpt med. Også er det litt stress og drive å laste ned en annen versjon når man har modem (jeg prøvde forsåvidt det også, men da var fila jeg lasta ned ødelagt). Så, som dere sikkert skjønner, er jeg hungrig på hjelp. Jeg har Nero Express, norsk versjon 5.5.9.2 Hvis noen kunne hjulpet meg, hadde jeg vært evig takknemlig. Problemet er altså: jeg får ikke stilt inn overburn greia riktig i denne versjonen.
datkid Skrevet 18. november 2003 Forfatter Skrevet 18. november 2003 Ingen som kan hjelpe meg? Trenger særiøst hjelp..
KriB Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Du har kun Nero express? Det er ikke mulig å bytte til vanlig Nero?
Soho Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 er ikke sikkert brenneren din støtter 800 mb cd'er heller da, selv med nyeste firmware. Det er i hvert fall inntrykket jeg har fått ut i fra min egen brenner og www.medeainternational.com
Zuluzion Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Når nero express vinduet kommer opp(når du starter). Trykk more (mere) -> Configure (konfigurere) Så kommer det et nytt vindu. Gå på Expert Features Der kan du stille inn overburn. feks 90 eller 99 min. husk at du må brenne disc-at-once
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå