Gå til innhold

Staten skal vekk: Prepare yourself accordingly


Anbefalte innlegg

på sitt vis har vel da bitcoins i det minste noe mer bruksområder enn gull og sølv, men det er ikke noe jeg ser vil redde alderdommen. sannsynligheten for at dataformat endrer seg, at det blir stjålet eller mistet er skyhøy, og det minner veldig om det som står i johannesåpenbaringen i bibelen, skulle ikke forundre meg om bitcoin-chippen din blir operert eller tatoert inn i panna eller på armen din, også kommer en mystisk hacker og "tømmer" kontoen når du er klar for å pensjonere deg. det er mye "merkelige" tyveri av bitcoins

 

Når hyperinflasjon er ett faktum kommer du til å angre bittert på at du la dine få "hundretusener" i konvensjonell fiat. Med mindre dette er penger du tenker å bruke opp i nærmeste fremtid kan jeg garantere deg at når neste finanskrise kommer vil disse miste all sin verdi. Mark my words.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

på sitt vis har vel da bitcoins i det minste noe mer bruksområder enn gull og sølv, men det er ikke noe jeg ser vil redde alderdommen. sannsynligheten for at dataformat endrer seg, at det blir stjålet eller mistet er skyhøy, og det minner veldig om det som står i johannesåpenbaringen i bibelen, skulle ikke forundre meg om bitcoin-chippen din blir operert eller tatoert inn i panna eller på armen din, også kommer en mystisk hacker og "tømmer" kontoen når du er klar for å pensjonere deg. det er mye "merkelige" tyveri av bitcoins

 

Når hyperinflasjon er ett faktum kommer du til å angre bittert på at du la dine få "hundretusener" i konvensjonell fiat. Med mindre dette er penger du tenker å bruke opp i nærmeste fremtid kan jeg garantere deg at når neste finanskrise kommer vil disse miste all sin verdi. Mark my words.

 

 

venter du på det, regner jeg med du har glock pistol, AR15 rifle, hulspiss ammunisjon, gassmaske med millitær ABC-standard, vannfilter og frysetørket mat for flere år også, for da er det dommedag... og starter dommedag, så setter jeg heller min lit til bibelen.

 

global hyperinflasjon vil bli helvete på jord, 3 verdenskrig og slutten på sivilisasjonen sånn vi kjenner den. jeg er snart 40 år, da vil jeg heller være død enn å sitte i et nedbombet hull i bakken hvor strålingen får deg til å lyse selvlysende grønt med en laptop og noen bitcoins, måtte forsvare det du setter din litt til å leve noen dager eller år til med våpen og tro at det redder dagen.

 

dette her står det om i bibelen, jeg holder meg til den boka der, og der står det at du ikke skal sette din lit til ting eller bekymre deg for morgendagen, Gud vil sørge for at du har det du trenger.

Endret av marius77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...