Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

HTC Sync Manager.


Anbefalte innlegg

Hvordan fungerer HTC Sync Manager? Jeg har lastet den inn og den har nå gått i fem timer og lastet innhold!! Det kan ikke være normalt? Og når du får den blå greia på skjermen er den umulig å bli kvitt. Nytter ikke å ta den vekk. Noen som har noen tips om denne funksjonen? Den bare surrer og går og intet skjer, utrolig frustrerende! Er det bedre måter og flyte bilder fra mobil til pc? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Beste måten å flytte bilder fra mobil til pc eller motsatt er å koble i usb å dra over fra mobil til pc eller motsatt via windows explorer eller Finder på mac. Med mindre du gjør som blouberg sier å laste ned en nettsky applikasjon å logge inn på både mobil og pc der den automatisk laster opp og ned tilnpc og mobil.

Lenke til kommentar

Problemet er at det ikke kommer opp noen mapper som jeg skal lagre de i. Det skjer ingen ting. Før kom det opp alternativer som f. eks. Windows foto galleri. Det skjer ikke nå. Så det er bare merkelig. Men det rareste er alle de rare "bildene" som ligger på mobilen. Det er tusenvis av dem. Hvordan sletter jeg de? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...