Gå til innhold

Prince Of Persia: Sands Of Time


smelx

Anbefalte innlegg

Hei, vil bare si ifra at det er et helt fantastisk spill! Alt fra gameplay til grafikk er så utrolig bra... Beste spillet jeg har spilt på lenge... Vet ikke hvordan andre versjoner er, men XBOX versjonen er helt utmerket... Eneste jeg har merket er at en gang iblandt når det er mange fiender og effekter igang så blir det litt framerate loss. Det er ikke snakk om ofte, har kanksje skjedd 3 ganger og jeg er nå på 60% av spillet... Men uansett hvilken konsoll/PC du foretrekker: DETTE MÅ DU HA!

 

Det er min mening ihvertfall :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prince of persia var helt genialt ja, jeg må si at jeg var veldig skeptisk i forhold til dette spillet, men ble overtalt om å prøve det ut. Tok ikke langt før jeg fikk dilla da man kunne løpe langs vekker og masse kule slosse-scener osv, og når du får dagger`n blir jo alt sjef.

 

SÅ genialt spill, eneste minuset var at det er BARE SÅ VIDT xboxen takler det til tider, som ble nevnt i første tråden.

Lenke til kommentar

NEI! Fant etter så lang tid noe dritt med det... (glitch/bug/error/whatever)

Pass på hvor hu prinsesse dama er når du lagrer! Er inne i et rom hvor jeg akkurat har fjerna en haug med fiender, for så å lagre... Men nå hver gang jeg starter den save'n der så går den dumme prinsessa og tar selvmord nedi et sånnt hull med pigger.... Umulig å få henne til å ikke gjøre det! Hu bare tusler rett nedi der, samme sted hver gang :mad:

Endret av smelx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...