Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Flere som har dørrust på audi a6 2006 mod?


Høstløv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

En nabo her har en _ca_ 2006 modell A6 stasjonsvogn, den har _mye_ rust på nederkant alle dørene, bak listen som er der, samt rundt dørtersklene. Noe smågreier på hjulbuer og egentlig flere steder på bilen.

Det er omtalt flere steder at dette er et problem på disse.

Kan jeg spørre hvor i landet du holder til? :) vet du om naboen din har vært i kontakt med audi/møller med dette problemet?

Lenke til kommentar

 

En nabo her har en _ca_ 2006 modell A6 stasjonsvogn, den har _mye_ rust på nederkant alle dørene, bak listen som er der, samt rundt dørtersklene. Noe smågreier på hjulbuer og egentlig flere steder på bilen.

Det er omtalt flere steder at dette er et problem på disse.

Kan jeg spørre hvor i landet du holder til? :) vet du om naboen din har vært i kontakt med audi/møller med dette problemet?

 

Bergen. Jeg har forstått det slik at han har fått avslag fordi han ikke har fulgt antirustprogrammet / service. Han har iallfall ikke fått gjort noe mer med det, og som bilen ellers ser ut for tiden (har vel knapt vært vasket i dette året, noe han var nøye med tidligere) så tror jeg han har gitt opp hele bilen. Når jeg spør ham så svarer han "kan vi snakke om noe hyggelig", så jeg tar det som et tegn på at han ikke er helt happy med situasjonen.

Lenke til kommentar

Det er, eller i hvertfall har vært, mulig å få dekket dette på garanti. Vet i hvertfall at det i tillegg ble byttet om til S-Line lister på Audis regning, ettersom disse ikke hadde samme problem. Disse kjennes igjen ved at de har en chromlist i tillegg, viktig å se etter ved kjøp av slik bil.

 

På den forrige bilen til fattern (2007 A6) ble dette gjort, i tillegg til omlakkering av dører, som skulle forhindre at dette skulle skje. Uten kostnad for han selvfølgelig.

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...