Gå til innhold

Meny nad T 744


Anbefalte innlegg

Hei ,kjøpt med Nad T744 men får ikke opp noe meny på Tv skjem, tv`n er finlux 32flxr940hu-m med to hdmi som er i bruk for cromcast og blueray ellers vga inngang og,scart,og s/pdif coaxal,har  koblet coaxal til inngang på Nad og scart til hjemmekino spiller samsang HT-TQ22/25 som har scart,to phono inn,video ,ut for hdmi

 

har fått bile og lyd i to fremste høyttalere,får kun styre litt på brytere på Forsterker med får ikke brukt fjernkontroll for og aktivere meny og kordan  blir det med Cromcast og få lyd og bilde i soround

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den har ikke hdmi inngang men min søster var her i sted og fikk lyd i fire høyttalere ved hjelp av manuell justering  og noe omkoblinger på høyttalerutgang men må koble senter og Sub på egen utgang med noe spesialkabler phono til Banplugg om høyttalere her den type mulighet

 

 

 men intill vidrere kobler jeg på Spiller,menyer får en vist ikke opp før en har Nad Dvd spiller og jutreing av noen Høytalere nederst på fjernkontroll

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

har kommmet mye lengre nå uten hjelp fra Nad, koblet kabel for monitor   fra forsterker til inngang på tv ,dog må en velge den inngang  med fjerkontrolll for tv, for  og den inngang men fikk da tilgang til menyen på forsterker, der i fra de valg på fjernkontroll på forsterker og velge listning modus med piltaster

 

derifra går man innom mange valg alt etter hva man ska lytte på,jeg valgte enhanced steroe eller 2,få best lyd med trøkk da,vansleligere var det egentlig ikke

 

 med håp om ha vert til hjelp

Endret av Brake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...