Gå til innhold

HJELP! Viftetrøbbel!


fakuall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, jeg har også det problemet med mitt Sapph. 9600 Pro, FE Edition....

 

Har prøvd å "operere" litt med tanke på å bytte ut selve vifta, men det går nok ikke fordi den er så integrert i beskyttelsen rundt.

 

Har kommet frem til at den eneste løsningen er å kjøpe seg en Zahlman heatpipe, hvis man skal bli kvitt støyen.

 

Min vifte blir litt stillere hvis den har stått på leeeennnge :shrug:

Endret av Lef
Lenke til kommentar

Lykke til med å få komplett til å ta den inn for rep på garantien... Besøkte deres eminente lille butikk i trondheim hvor jeg ble opplyst om at den slettes ikke bråkte i det hele tatt, det var istedet jeg som var kresen, og han prøvde å selge meg en ultrastille kjøleinnretning.

 

Og dessuten ble jeg fortalt at de kortene som bråkte var det så mange av at det ikke var noen vits i å bytte vifte, den nye vifta ville sannslynligvis bråke like mye.

 

 

Ikke gå til komplett med mindre det er en uke eller noe sånt siden du kjøpte kortet, det er bare bortkasta tid, ta heller å smør vifta, det kan virke, eller så kan du kjøpe en kjøleribbe fra zalman som du limer på, de fungerer godt.

Lenke til kommentar
Lykke til med å få komplett til å ta den inn for rep på garantien... Besøkte deres eminente lille butikk i trondheim hvor jeg ble opplyst om at den slettes ikke bråkte i det hele tatt, det var istedet jeg som var kresen, og han prøvde å selge meg en ultrastille kjøleinnretning.

 

Og dessuten ble jeg fortalt at de kortene som bråkte var det så mange av at det ikke var noen vits i å bytte vifte, den nye vifta ville sannslynligvis bråke like mye.

 

 

Ikke gå til komplett med mindre det er en uke eller noe sånt siden du kjøpte kortet, det er bare bortkasta tid, ta heller å smør vifta, det kan virke, eller så kan du kjøpe en kjøleribbe fra zalman som du limer på, de fungerer godt.

Men hvis du begynner å demontere vifta så ryker jo garantien og. Er det ikke best å bytte til noe annet, komplett har jo stort av utvalg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...