Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Windows 10 mister Wi-fi


Anbefalte innlegg

Hei

Har en Acer laptop, som jeg drev å brukte, plutselig mister jeg all tilgang til nett, prøver p koble til, uten hell. Det er bare et loading ikon. Bestemmer meg for å restarte PCen, men nå kommer ikke enganh WIfi systemet opp. Ikonet i verktøylinjen har endret seg til en pc med X på. Trykker jeg på ikonet, kommer jeg opp til bare EN knapp, hvor det står "Flymodus", ingen Wifi knapp er tilgjengelig.

 

Dette problemet har oppstått før, og da hjelper alltid en restart, men jeg skjønner ikke hva som er problemet nå, spesielt fordi ingen WIfi punkt kommer opp, og ingen knapp til å aktivete WiFi kommr opp. Har søkt litt rundt på nettet angående dette, men det eneste som kommer opp er løsninger for problemer som oppstår ettet oppdateringer/upgrades til Windows 10 fra tidligere OS

 

Noen som vet om noen løsning? Trenger virkelig PCen da jeg drev med arbeid, før dette skjedde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Det ble sikkert deaktivert, grunnet feil i driveren eller noe slikt. Det er av og til dette kan skje, så jeg ville ha anbefalt at dersom dette skjer igjen, så bør du laste ned driveren fra enten Acer eller brikkeprodusenten, og installere denne på maskinen. Jeg har ofte hatt dette problemet, og har måttet installert driveren direkte fra produsenten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...