Gef Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Etter jeg har installert Nimo Codec pack ,lukker Windows Mediaplayer seg. Avinstallerer det, og da funker alt som det skal. Har er annen maskin her hjemm som det funker bra på, men på min funker ikke Nimo, hva kan jeg gjøre?
sofTest Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Installerer du full pakke, eller bare den/de codec'ene du trenger? Det noen codec'er som ikke må installers sammen. Kanskje du har en av disse fra før på maskinen? Nimo er vel dessuten ganske utdatert nå, har ikke sett en oppdatering på lenge. Prøv heller K-Lite Codec Pack. Også med den skal du kun installere den codec'en du trenger. Bruk GSpot for å sjekke filmen, så finner du ut hvilken codec som er brukt.
Gef Skrevet 18. november 2003 Forfatter Skrevet 18. november 2003 Fant ut at filmen og serien trengte et rent AC3 codec, så jeg lastet bare ned et AC3 filter. Nimo pakken har funka fint før, men bare ikke nå. Sjønner at den er utdatert, og har nå klart å fixe problemet. Har nå installert DivX - Xvid - AC3 kodek, alle filmene og seriene funker som de skal Takker så meget for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå