Gå til innhold

Ikke ytre fargeskjerm på E710?


Andly

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Jeg lurte bare på om, på Samsung E710 er det ikke ytre OLEDfargeskjerm?

Annet enn E700 har den jo blitz, har også hørt at E710 skulle ha bedre JAVA....

Og kommer det en "grå" farge til E700 som det er til E710?

Og når kommer E710 til Norge?

Og er det noen linker med tester av E710?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til Remerser:

Vet du når den kommer?

Har litt lyst på blitz slik at når man er ute på fest, er det bare å ta frem mobilen og knipse :D

Sikkert info? Har nesten bare lest at den har en 16gråtoners OLED

Jeg tror den har 254 farger :cool:

Endret av Andly
Lenke til kommentar
hele forskjellen imellom e700 og e715/e710 er at e700 har en 256 fargers OLED skjerm på 64 x 96 pixels ..

e710/e715 har en 256 fargers OLED skjerm på 64 x 80 pixels...

så det er ingen større SW forskjell... forskjellen ligger i at e710/e715 har en blits på den "tapte" plassen.. :p:

er nok mer enn som så.. her er en liste over forskjeller, som jeg tror er komplett:

 

E700 is 85gr

E710 is 95gr

 

External Screen of E710 IS OLED GREYSCALE, no color at all!, you can still use it as a viewfinder for taking pics of yourself, but E700 external screen looks much better.

 

E710 HAS PhotoCaller-ID

 

E700 has GPRS Class 10

E710 has GPRS Class 8

 

E700 has WAP 2.0

E710 has WAP 1.2

 

E710 has VIDEO! M-JPG (motion-jpg, NOT MPEG) format, the video has very low frame rate looks like just merging the 15 frames of the multishoot together.

 

E710 has a very cool menu style, different from E700

 

E710 has two leds, one with colors for melodies etc, and the other one for taking pics. The flash led is very powerful and it really helps and gives quality in dark ambients, in combination with night-mode is wonderful (i was really impresed by flash, I first thought it was stupid using a led as flash)

 

E700 has java MIDP 1.2

E710 has java MIDP 2.0

 

E700 batery is 800mAh

E710 batery is 900mAh

Lenke til kommentar
Hvordan i all verden kan jeg da ha et bilde av en E700 med blitz(som kalles E710/715) som viser omtrent samme OLEDskjerm som andre E700'er?

Velkommen til mobilens verden. Ikke alt er slik man skulle tro. Har forresten ikke peiling på hva forskjellene på OLED skjermene til E700 og E710

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har akkurat fått tak i en e715 fra USA. Den er helt ny og ubrukt, og det medfølger norsk plugg på laderen. Leveres naturligvis med alt tilbehør. Telefonen her ikke noen form for operatørlås, men har engelsk meny. Fargen er sølv. Telefonen har LED blits og mulighet for "video", samt støtte for 900 og 1900 GSM.

Send meg en mail ( ole_chr_drage at hotmail dot com ) om noen skulle ønske å gi et bud. Jeg legger den ut på qxl snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...