Gå til innhold

Kjøpe flettet kabler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg ønsker å oppgradere pcen min med Corsair Carbide Air 540 case. Denne har et vindu, så jeg ønsker at innmaten skal se litt finere ut.

Jeg ønsker derfor å gjøre mer av cablemanagement og ha flettet kabler som har samme farge som resten av innmaten. Er dette mulig å få bestilt i/til Norge til en grei pris? Om ja; hvor annbefales?

Takker for at du tok deg tid til å lese gjennom :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet

Det er ikke kabel sleeves du tenker på? Disse fåes isåfall i ymse farger og lengder. både som ferdig kabler og strømper du trer på selv utenfor eksisterende kabel.  

Skrevet

Det er ikke kabel sleeves du tenker på? Disse fåes isåfall i ymse farger og lengder. både som ferdig kabler og strømper du trer på selv utenfor eksisterende kabel.  

Ja, stemmer! Har du en nettside å annbefale?

Gjest Slettet+130498
Skrevet

Har ikke holdt på med sånt de siste tiåret, så de sidene jeg brukte før har enten blitt lagt ned eller slått sammen med andre. Eneste jeg kommer på i farten som kan ha noe slikt er komplett. Du kan jo også sjekke multicom. Men det kjappeste er å gå gjennom dette sub forumet og høre med de som driver på med det og fremdeles er aktive her. Anbefaler at du sender de en pm direkte fremfor i tråden da det kan være kjappere å få svar sånn da de som regel går rett i brukerens epost konto. 

Skrevet

Okey :) Takk for svar!

Gjest Slettet+130498
Skrevet

Okey :) Takk for svar!

Whups, glemte link til sub forum. Her https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=132

Skrevet

Ferdigkabler må passe psuen og da mener jeg på papiret og ikke i kontaktene. 

Gjøre seg selv krever egnet verktøy eller litt oppfinnsomhet, man må ta ut en og en pin-lås og ta ut kontakten. 

Skrevet

Var bare føre var, sett nok folk som har satt fyr på hele naset sitt her inne etter å ha "byttet bare psu" , men brukt de samme kablene pga de passet  :dribble:

Skrevet

Hei! Jeg ønsker å oppgradere pcen min med Corsair Carbide Air 540 case. Denne har et vindu, så jeg ønsker at innmaten skal se litt finere ut.

Jeg ønsker derfor å gjøre mer av cablemanagement og ha flettet kabler som har samme farge som resten av innmaten. Er dette mulig å få bestilt i/til Norge til en grei pris? Om ja; hvor annbefales?

http://www.techbay.no/category.html/kabelstromper

Skrevet

Hvilken strømforsyning har du?

Ferdigkabler må passe psuen og da mener jeg på papiret og ikke i kontaktene. 

Gjøre seg selv krever egnet verktøy eller litt oppfinnsomhet, man må ta ut en og en pin-lås og ta ut kontakten. 

http://www.techbay.no/category.html/kabelstromper

Takker så mye for svar. 

Visste ikke det krevde spesielle kabler for hvert ett PSU, men hele settupet mitt finner du her (minus jeg bruker ett annet kabinett):

http://pcpartpicker.com/user/totemized/saved/ghRbt6

Skrevet

Hvis du hopper over biten hvor man bytter ut selve kablene, så ser man jo prosessen her. 

Tviler på at cm har noe? Trur ikke jeg har sett det engang. 

Sata-slyngene blir jo et marertitt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...