Gå til innhold

Elite Dangerous


Anbefalte innlegg

Hei,

 

På vei inn igjen i pc og pc-spillverden verden etter alt for mange år med bare jobbing...

 

Det er Elite Dangerous som blir min medisin mot hverdagen:-)

 

Om jeg kjøper Elite Dangerous Horizons (når dette kommer), vil dette være hele spillet, eller må jeg først kjøpe Elite Dangerous og så Horizons?

 

Ps: denne pakken http://www.multicom.no/multicom-drogo-i833s-fatal1ty-killer/cat-p/c/p10631750?

 mer mer en nok til å spille dette pluss eks Fallout 4 en stund fremover sant?

 

Takker for svar:-)

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bygg PC'en selv, det er morsomt og enkelt, og du får mer for pengene.

 

Men ja den der er mer enn god nok for fo4 og E:D.

 

Elite slik det er nå er kun en grafikksimulator, er veldig lite content å gjøre i det, men hvis du liker grinding er det topp. 

 

Horizons er en egen expansion pack, som de etter min mening ikke burde tatt penger for, men det får jeg bare lære til neste gang :p

Lenke til kommentar

Bygg PC'en selv, det er morsomt og enkelt, og du får mer for pengene.

 

Men ja den der er mer enn god nok for fo4 og E:D.

 

Elite slik det er nå er kun en grafikksimulator, er veldig lite content å gjøre i det, men hvis du liker grinding er det topp. 

 

Horizons er en egen expansion pack, som de etter min mening ikke burde tatt penger for, men det får jeg bare lære til neste gang :p

Takker for svar, blir ikke bygging denne gangen derfor pakke. Men da vet jeg at den er grei:-)

 

Blir sikkert Star Citizen og Eve også:-)

 

Men ang Elite D, å kjøpe bare Horizon vil ikke funke da, så må kjøpe ( Elite Dangerous) originalen først? Må ha dette inn med teskje dessverre..

Lenke til kommentar

 

Regner med det ja, du får det hvis du har season pass feks, men tipper de kommer som 1 pakke når horizons slippes, om enn til en høyere pris blir det nok billigere enn å kjøpe begge separat.

Takker, da får jeg bare smøre meg med litt tålamod :)

 

 

Eneste av de spillene som er verdt penger nå er EVE, men det er også veldig nisjé. Star Citizen er nok veien å gå, spørs om de noen gang blir ferdig da..

Lenke til kommentar

 

 

Regner med det ja, du får det hvis du har season pass feks, men tipper de kommer som 1 pakke når horizons slippes, om enn til en høyere pris blir det nok billigere enn å kjøpe begge separat.

Takker, da får jeg bare smøre meg med litt tålamod :)

 

 

Eneste av de spillene som er verdt penger nå er EVE, men det er også veldig nisjé. Star Citizen er nok veien å gå, spørs om de noen gang blir ferdig da..

 

Hahaha den som venter, venter ikke forgjeves osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...