Gå til innhold

Fallout 4 instillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei og god helg folkens.

Bare lurte på, har prøvd å sjekke litt på nettet men finner ikke noe konkret. Noen som vet når det kommer noen patch for fallout 4 til pc? Irriterer meg grønn på den terminal bugen

Du har sikkert fått ordnet "buggen" innom nå. Men uansett her er en potensiell fiks -> Først, din gpu skal takle ultra settings! Last ned nvidia inspector, om du er usikker på bruken google it, cap fps til 75 med framerate limiter i inspector og save til fallout4.exe.

Eller du kan laste ned denne modden ->

http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/332/?tab=1&navtag=http%3A%2F%2Fwww.nexusmods.com%2Ffallout4%2Fajax%2Fmoddescription%2F%3Fid%3D332%26preview%3D&pUp=1.

I "Enblocal" begrenser du fps til 75.

Håper jeg er sent ute å at du allerede har fått fikset problemet. Lykke til

Edit :

La g-sync være på samt som "ipresentinterval=1" i fallout4.ini.

Endret av SHITBENDER
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen folkens!

Jeg har nå begynt å spille fallout 4 igjen, ga opp sist pgs grafikkinstillingene ble aldri slik jeg ønsket. Ble bare lagg osv.

Men sånn er det enda :(

Trenger seriøst hjelp med hvilke instillinger jeg skal sette på/av i Nvidia kontroll panel, og hvilke instillinger jeg bør slå av/på i spillet. Nå sist har jeg brukt innstillingene som Nvidia Geforce Experience stilte automatisk for meg.

Noe sier meg at det er i Nvidia Kontroll Panel feilen til lagg ligger??

Skrevet

Er det noen som har noen tips til endringer som lønner seg å gjøre i oppsettet mitt i Nvidia Kontrollpanel? Under der man kan behandle 3D instillinger? Instillingene jeg har i dag vises i bilde på første side i denne topic. Kjører også globale instillinger i selve spillet å.. Så vis noen har noen formeninger om hva jeg kan endre for å bedre spill grafikken i Fallout 4 og fjerne noe av hakkingen så si ifra :)

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Du skal ikkje stille på noe i nVidia instillingene. Last ned nyeste driver , og skru ned AntiAliasing. Sett ned andre ting også helt til spillet går bra nok for din hardware :)

Eneste du trenger å stille på i nvidia kontrollpanel er "strømsparingsmodus" Den skal stå på "ytelse" For å ikkje føkke ting opp, så sett det andre til default.

Endret av Nizzen
Skrevet

Du kan også bruke "nvidia experience" og optimalisere fallout 4. Det pleier å bli ganske optimalisert etter hva slags hardware du har. Om du ikkje er helt fornøyd, så fininstiller du litt selv etterpå.

Skrevet

Jeg har stilt endel på nvidia instillingene, hva er standard innstillingene skal være på da? Noen måte å resette de?

Installer nyeste driver, og velg "fresh" install
Skrevet

Noen som vet? Kan jeg trykke på gjennopprett standard innstillinger oppe i høyre hjørne på nvidia kontroll panel for å tilbakestille alle instillingene der?

Og så er det kun strømsparings instillinger jeg bør justere på til ytelse? Og ikke adaptiv?

Og optimalisere spillene jeg har?

Did I get it?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...