Gå til innhold

Opp i vekt


Anbefalte innlegg

Hei, sliter litt med å gå opp i vekt, trener ikke men har en jobb der jeg er veldig mye aktiv og spiser godt med mat. Prøvde for et godt år siden å ta to shaker med mutant mass om dagen, og det hjalp faktisk, gikk fra i 74kg til nesten 80 på få måneder(har ellers aldri klart å gå opp i vekt siden jeg sluttet å vokse i høyden).

 

Problemet var egentlig bare at jeg ble dårlig i magen av dette og lurer på hvilket vektøkningspulver jeg bør prøve som har samme effekt, uten å bli dårlig i magen.

 

Tar gjerne imot andre tips også for hvordan jeg kan gå opp i vekt, uten å gå på treningssenteret, noe jeg verken har tid eller interesse for. Har jo klart det tidligere kun med mutant mass og den treningen jeg får på jobb. Små treningsøkter jeg kan gjøre hjemme er jeg selvfølgelig åpen for.

 

Er 189 høy, veier nå 75kg og er 25 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trening forbrenner kcal, om ikke annet vil du gå ned i vekt der, om du ikke spiser 500kcal ekstra i tillegg.

Mandler er nøytrale, går lett å ta en neve her og der.

Rapsolje er nøytral, 1ss i munn før et måltid 3 ganger på en dag vil gi 300kcal ekstra uten å mette eller ta tid

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...

Blåser liv i denne gamle tråden med å si at jeg har tatt det vektøkningspulveret som War anbefalte, og var veldig fornøyd! Problemet er bare at nå ha my revolution valgt å slutte med dette produktet uten å bytte det ut med noe tilsvarende.

 

Noen som kan anbefale et annet tilsvarende produkt? Som jeg ikke blir dårlig i magen av slik som jeg gjorde med mutant mass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...