smort1 Skrevet 1. november 2015 Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 Utsikt hjemmefra! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. november 2015 Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 Flott utsikt ... flott presentert, - "fagert er landet" Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. november 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 Flott utsikt ... flott presentert, - "fagert er landet" Takker, Torhild! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. november 2015 Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 Slett ikke alle som kan nyte en sånn utsikt fra verandaen Meget bra. Hvor høye er de høyeste toppene ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
karoald Skrevet 1. november 2015 Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 Ei utsikt alle ønsker seg----fint naturbilde Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. november 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 Slett ikke alle som kan nyte en sånn utsikt fra verandaen Meget bra. Hvor høye er de høyeste toppene ? Mvh. Rolf Takker, Rolf! Høyeste topp er 1852 moh (Store Vengetind, som sees lengst til ve. i bildet), og ellers er et stort antall, av de totalt 222 toppene en kan se fra Molde, faktisk over 1000 moh. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. november 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 Ei utsikt alle ønsker seg----fint naturbilde Takker, Karin! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. november 2015 Rapporter Del Skrevet 2. november 2015 Siden jeg tror jeg har kommentert en utgave av dette på dotten så nøyer jeg meg med en henvisning. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. november 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2015 Siden jeg tror jeg har kommentert en utgave av dette på dotten så nøyer jeg meg med en henvisning. Roar Takk for det, Roar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg