Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg har en venninne som jeg har hatt i mange år. Oppigjennom årene har jeg gitt henne mange smågaver pluss at jeg har hjulpet henne endel med rydding og vasking i leiligheten hennes. Jeg har noen støvler hun har siklet på en stund. Etter at jeg fikk vondt i kneet bestemte jeg meg for at jeg ikke ville bruke dem mer. Hun spurte dengang om hun kunne få dem, og jeg sa ja. Siden det snart er vinter har hun bedt om at jeg skal ta dem med flere ganger. Problemet mitt er det at hun aldri gir noe tilbake. Aldri. Jeg føler nå ikke for å gi dem til henne allikevel, nettopp fordi at hun stadig krever og aldri gir noe tilbake. Føler at det blir riktigere å selge dem. Hva syns dere?

 

Anonymous poster hash: 154b4...e48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en venninne som jeg har hatt i mange år. Oppigjennom årene har jeg gitt henne mange smågaver pluss at jeg har hjulpet henne endel med rydding og vasking i leiligheten hennes. Jeg har noen støvler hun har siklet på en stund. Etter at jeg fikk vondt i kneet bestemte jeg meg for at jeg ikke ville bruke dem mer. Hun spurte dengang om hun kunne få dem, og jeg sa ja. Siden det snart er vinter har hun bedt om at jeg skal ta dem med flere ganger. Problemet mitt er det at hun aldri gir noe tilbake. Aldri. Jeg føler nå ikke for å gi dem til henne allikevel, nettopp fordi at hun stadig krever og aldri gir noe tilbake. Føler at det blir riktigere å selge dem. Hva syns dere?

 

Anonymous poster hash: 154b4...e48

Fuck den hora

Lenke til kommentar

Takk for svar, workman94. Noen ganger tenker jeg " jævla hore", og bebreider meg selv etterpå for at jeg har tenkt det. Kanskje det er en grunn til at man tenker det man tenker?

Det er alt for mange drittunger som har en venn de henger med men så er det vennegjengen de egentlig bryr seg om. Du kan gi dem hva f det er og de gir F i deg. men når de får noe fra vennegjengen de er med i så blir det sånn at da føler de at de kan gi noe tilbake.

 

for meg høres det ut som om du er den personen hun er med når hu ikke har noe annet å ta seg til, det er den verden jeg lever i så langt. Hvor en person er helt alene henger med meg en stund,så får personen seg en vennegjeng for dermed å sette dem over deg. Du kan gi så mye du vil og de kan si takk,men innerst inne gir de faen og bryr seg kun å være med den vennegjengen de har. Høres ut som du er borti en sånn.

 

Dette er kun min mening,så ikke ta det som et faktum

Lenke til kommentar

Dårlige venner vet jeg alt om. Det beste er å holde seg inne med alle, smile og være utadvendt. Men aldri la dem komme helt inn på deg, aldri la dem utnytte deg og aldri fortell dem dine hemmeligheter. La folk flest bare være... hmm.. "Bekjente". Det er enklest sånn.

 

Jeg har hatt en del venner som har utnyttet meg tidligere pga. at jeg hadde festlokaler. Eller at jeg har hatt bil og dermed kunne kjøre folk. Det er den vennen som tar initiativ og inviterer deg til å se film eller gå tur i marka som er verdt å ta vare på.

 

Ikke gi henne noe forbanna støvler. Faktisk kan du bare ditche henne for en periode og se om hun virkelig bryr seg såpass om deg at hun tar kontakt om å møtes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har en venninne som jeg har hatt i mange år. Oppigjennom årene har jeg gitt henne mange smågaver pluss at jeg har hjulpet henne endel med rydding og vasking i leiligheten hennes. Jeg har noen støvler hun har siklet på en stund. Etter at jeg fikk vondt i kneet bestemte jeg meg for at jeg ikke ville bruke dem mer. Hun spurte dengang om hun kunne få dem, og jeg sa ja. Siden det snart er vinter har hun bedt om at jeg skal ta dem med flere ganger. Problemet mitt er det at hun aldri gir noe tilbake. Aldri. Jeg føler nå ikke for å gi dem til henne allikevel, nettopp fordi at hun stadig krever og aldri gir noe tilbake. Føler at det blir riktigere å selge dem. Hva syns dere?

 

Anonymous poster hash: 154b4...e48

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...