Vaffelkake Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Jeg kjøpte en NexIIe MP3 spiller fra USA på MyDigitalDiscount. Jeg tjente flere hundre kroner på å kjøpe den der, medregnet MVA og fortollingsgebyr, iforhold til norge. Tror det var slik: USA -> 1500kr, Norge -> 2300kr. Dessuten støtter de VISA og var kjappe i leveringa! Anbefales!
JKJK Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Jeg kjøpte en NexIIe MP3 spiller fra USA på MyDigitalDiscount. Jeg tjente flere hundre kroner på å kjøpe den der, medregnet MVA og fortollingsgebyr, iforhold til norge. Tror det var slik: USA -> 1500kr, Norge -> 2300kr. Dessuten støtter de VISA og var kjappe i leveringa! Anbefales! TJENTE .... eller bare sparte?
Vaffelkake Skrevet 14. november 2003 Forfatter Skrevet 14. november 2003 (endret) [quote name='DJ-JK' date='14/11/2003 : 00:05'] [quote name='Vaffelkake' date='13/11/2003 : 23:55'] Jeg kjøpte en NexIIe MP3 spiller fra USA på [url="http://www.mydigitaldiscount.com"]MyDigitalDiscount[/url]. Jeg tjente flere hundre kroner på å kjøpe den der, medregnet MVA og fortollingsgebyr, iforhold til norge. Tror det var slik: USA -> 1500kr, Norge -> 2300kr. Dessuten støtter de VISA og var kjappe i leveringa! Anbefales! [/quote] TJENTE .... eller bare sparte? [/quote] "Penger spart, er penger tjent" -Kjent kinesisk ordtak : Endret 14. november 2003 av Vaffelkake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå