Gå til innhold

Oppdrag Nemo


Bluebeans

Anbefalte innlegg

Noen her som har sett Oppdrag Nemo? Alle kritikerene elsker den jo.

VG: "...et altoppslukende eventyr for barnlige sinn i alle aldrer." Terningkast 5.

Aftenposten: "I tillegg til den visuelle fryd kommer dialogene som er uvanlig spenstige, til glede for liten og stor, selv de mest livstrette." Terningkast 6

Dagbladet: "Til tross for alle de morsomme og spennende avsporingene underveis tapes historiens hovedfokus aldri av syne. En sikker vinner." Terningkast 6.

Dama i Absolutt Underholdning: Terningkast 6

 

Kan en disney film virkelig være så bra??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen her som har sett Oppdrag Nemo? Alle kritikerene elsker den jo.

VG: "...et altoppslukende eventyr for barnlige sinn i alle aldrer." Terningkast 5.

Aftenposten: "I tillegg til den visuelle fryd kommer dialogene som er uvanlig spenstige, til glede for liten og stor, selv de mest livstrette." Terningkast 6

Dagbladet: "Til tross for alle de morsomme og spennende avsporingene underveis tapes historiens hovedfokus aldri av syne. En sikker vinner." Terningkast 6.

Dama i Absolutt Underholdning: Terningkast 6

 

Kan en disney film virkelig være så bra??

Det er en pixar film, og Pixar rokker gata

 

Monster inc.

Ice age

Toy Story

Ants (trur jeg)

 

 

De er alle bra filmer, de to første er best da.

 

Masse kul humor i de filmanne.

 

 

Det er min mening da, mulig jeg er rar.

Men så digger jeg Data animertefilmer (slike i 3d)

 

 

 

EDIT: Pixar jobber under Disney da, men det er Pixar som har laga dem.

Endret av Lord-KGA
Lenke til kommentar

Disney har laget ganske bra filmer i de siste årene.. vet at det er svært mange som forbinder Disney med klissete vissvass ispedd en hel haug synging, men den tiden er heldigvis forbi.

 

Finding Nemo er så langt den beste, men Sjørøverplaneten, Sinbad, Mitt kongerike for en llama, Atlantis, Mulan, Lilo & Stitch, Tarzan.. alle er knakende bra filmer.

 

Edit: .. og Hercules.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...