Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vekk i et halvt år. Kjæreste her hjemme. Tips?


Anbefalte innlegg

Jeg skal da vekk å studere i et halvt år til Australia, mens kjæresten er hjemme i Norge. 
Jeg er vekke fra Jul, til sommeren, og vil gjerne sende han gaver ogsånn. Ofte er det veldig dyrt å sende gaver som er tunge, og jeg tenker å evt gjemme noen hjemme feks en liten ting til valentinesdagen, som evt noen kan gi til han fra meg som jeg har lagt igjen osv... har dere noen søte tips? Evt hva jeg kan forhåndslage/kjøpe og pakke inn til spesielle datoer, eller bare tilfeldige gaver til en dag, som kan muntre opp dagen hans? Tenkte å redigere en liten film av oss to som jeg kan brenne på cd, og sende i posten når jeg har vært der nede litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sendte en stor gave til kjæresten min for ikke så lenge siden.alt i alt med frakt kostet det ikke mer enn 300kr:) sendte sånne "open when..." Konvolutter, et lite malleri, gummibjørner med lapp som stod "distance is unBEARable, but we're together again soon" og små andre litt mer private ting;)) ellers skype dates er søte å ha der man spiser middag sammen eller ser på film!

 

Tips til hvis dere laster ned couple appen så kan dere legge inn datoer, dele bilder med hverandre,filmer osv. Man lærer fort at man kan leve fra hverandre med nyere teknologi som gjør distansen litt mindre:)

Lenke til kommentar

Stort sett dyrere å sende internt i nårje en å sende noe tungt fra utlandet til Norge.

Sjekk priser på interveven for sending i Australia, du blir nok positivt overrasket tenker jeg meg :)

Er også av denne erfaring. Sendt pakker fra Thailand til Norge, og dette kostet omtrent det samme som å sende en pakke innenlands i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...