Gå til innhold

Problemer med super mario bros 3


Gåvekk123

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nylig en Nintendo NES og den virker perfekt på super mario bros. Men ikke på super mario bros 3. Når jeg starter spillet så virker det som at fargene ikke stemmer. Der det skal være rødt er det hvitt osv. Mario ser litt deformert ut til tider også..

Kan det bare være dårlig kontakt et sted? Eller har det noe med at jeg spiller på nyere LG led tv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg nylig en Nintendo NES og den virker perfekt på super mario bros. Men ikke på super mario bros 3. Når jeg starter spillet så virker det som at fargene ikke stemmer. Der det skal være rødt er det hvitt osv. Mario ser litt deformert ut til tider også..

Kan det bare være dårlig kontakt et sted? Eller har det noe med at jeg spiller på nyere LG led tv?

Sjekk at den gule og den hvite skjermpluggen er ordentlig i. Dersom alt er ordentlig i, kan det være feil med skjermkortet eller noe slikt. Husk også at gamle konsoller ser mye værre ut på moderne flatskjermer enn dem gjør på feks en kasseTV. Med andre ord vil gamle konsoller's grafikk ikke være like pen som den er på kasseTV'er.

Nå har jo ikke jeg sett hvordan det ser ut hos deg, men dersom du har en Wii konsoll, anbefaler jeg at du laster ned spillet på Eshopen på Wii/WiiU, og sammenligner.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...