Gå til innhold

Hvordan ble det her...?


Anbefalte innlegg

Jeg har fiksa litt på den forrige fotball-sida, og lagd en ny layout. To versjoner:

versjon 1

Versjon 2

 

Det er bare forskjellige headere.

Umm... jeg er litt usikker på header'n på versjon1. Veit ikke helt. Det bildet av benken skal i hvert fall bort på begge to. Må finne noe annet - jeg tror det blir en random sak med forskjellige bilder.

Endret av LordTimmy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

likte versjon 2 best. er enig med HalTan, likte ikke underline på mouseover'en på linkene.

 

 

header nr 2 gav en helhet i siden, ble for oppdelt med eneren.

 

savnet en link tilbake til hovedmenyen da..

 

ellers en bra side til å være idrettslag..

 

"benken" i headeren gav mer farge til siden, ville ikke tatt den bort. synes den passet. den skiller seg ikke ut til tross for at den er i andre fargen enn resten av siden. synes den passer fordi den er gjort blekere..

 

som sagt ok side. ikke de store sprellene, men en oversiktlig og ok layout er fikset. :cool:

 

- smidt

Lenke til kommentar

Jeg skal fjerne underline.

Benken/hytta (benken er bydg inn i hytta), gir farge ja - det er grunnen til at den er der. Men jeg har planer om å legge inn flere bilder av f.eks. spillere, stadion etc. og kjøre et random skript.

 

Bakgrunnen, er egentlig ganske fornøyd med den, men litt kontrast er sikkert ikke dumt nei. Jeg har foresten sett at de er noe som skurrer i opera - skal prøve det du foreslo.

 

Takk for feedback. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...