mogul Skrevet 13. november 2003 Rapporter Del Skrevet 13. november 2003 Er det noen andre som har noe problemer med Asus SpaceLink Wireless Router 54 Mbps ???????????Jeg får ikke kontakt med routeren. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
CaGe Skrevet 13. november 2003 Rapporter Del Skrevet 13. november 2003 Last ned siste oppdatering fra ASUS. Dette virket for meg. Var død før, men nå svinger det! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. november 2003 Rapporter Del Skrevet 13. november 2003 Hadde samme problem, men det som løste det for meg, var å gå inn i oppsettet på ruteren og skifte fra Channel 1 til Channel 13. Og oppdateringen gjorde den mer stabil, så den ANBEFALES!! Men sliter fortsatt med at jeg ikke får koblet til med 11MBit kort samtidig som 54MBit er koblet opp mot den. Må læåse ruteren på 11MBit for at alle skal klare å koble til.. Noen som vet hvordan man løser det? Lenke til kommentar
mogul Skrevet 13. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2003 Last ned siste oppdatering fra ASUS.Dette virket for meg. Var død før, men nå svinger det! Lastet ned drivrene nå og nå funker det perfekt . KANON............ Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 13. november 2003 Rapporter Del Skrevet 13. november 2003 leter du et par sider er det en svææær post med problemer knyttet til asus sin spacelin wl 500g Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå