Gå til innhold

Oktoberfest 2015 - Erlend B - 40mm f2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bruker - Erlend B

Deltakernivå- Pingle

Kamera - sony A7 med adapter EF - E mount

Objektiv - voigtlander ultron 40mm f2

Utfordringer !

Ser helt klart at jeg kommer til å få flere utfordringer. Bare det å gjennomføre festen kan bli vanskeligt nok, objektive har jeg aldri fått tatt i bruk selv om jeg har hatt det i to til tre år og det blir med manuell fokus.

Endret av Erlend Bjelland
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilde 1 første oktober. Det blir et bilde av hunden i lyngen

post-217403-0-84107700-1443720345_thumb.jpg

Skrevet

Litt molefunken bisk. Kan den synes eieren er litt for mye opptatt av fotografering. Flotte farger i bakgrunnen som står seg mot bruntonene i hunden.

Skrevet

Litt molefunken bisk. Kan den synes eieren er litt for mye opptatt av fotografering. Flotte farger i bakgrunnen som står seg mot bruntonene i hunden.

takk.

Joda det kan fort bli litt mye fotografering, for å kunne ha begge hendene fri til å bruke kamera så har jeg en brødbit i munnen for å holde på oppmerksomheten hans. Men han er litt utålmodig og vil ha brødbiten litt fort  :)  

Skrevet

Bilde 2 tredje oktober.

Er på en liten tur i Danmark, så blir det et strandbilde i fra blokhus litt utenfor Ålborg.

post-217403-0-84831800-1443902055_thumb.jpg

Skrevet

Likte dette godt. Det minner meg om naturprogrammene med horder av små skilpadder som stormer mot vannet.

Hyggeligt at du likte bilde og sammenligningen med skiladdene var fin, takk osmon.

Skrevet

Bilde 3 sjuende oktober.  Kveldsbilde ( Lang lukkertid 30 sek )

post-217403-0-78214600-1444244261_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...