Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Massasje i Oslo


Simen1331

Anbefalte innlegg

Hei! Ønsker å ta massasje en dag i Oslo, og lurte på om noen hadde noen tips til hvor jeg burde gå. Har tidligere gjort dette uten særlig hell, og har derfor et par kriterier som burde fylles. (Ikke for å virke kravstor!)

 

- Rent lokale. Lokalet behøver ikke være verdens reneste og peneste sted, men ønsker ikke at søppel og annet ligger slengende rundt meg når jeg prøver å komme inn i en avslappet tilstand.

- Pene massører. Dette høres kanskje utrolig koselig ut, men jeg takler bare ikke å ligge halvnaken på et bord og bli knadd på av noen jeg synes er veldig frastøtende utseendemessig. Håper ingen tar seg nær av denne kommentaren..

- Helst så billig som mulig, så lenge kvaliteten på massasjen fortsatt er bra.

 

Er åpen for alt fra svensk massasje til thai massasje, og håper det kommer noen gode tips.

 

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs om du ønsker dønn seriøse uten "ekstra tjenester" eller med mulighet for "happy ending". De fleste thai-steder er jo ikke akkurat så seriøse eller har dyktige og pene massøser. De tvinger deg selvsagt ikke til noe ekstra, men bare vær oppmerksom på at spørsmålet kan komme.

 

Hvis du vil ha skikkelig behandling, må du nok ta kontakt med de offisielle stedene og kanskje betale litt ekstra.

 

Skulle gjerne gitt deg par tips, men på de stedene jeg har vært innom har det ikke vært faste massøser, så man vet aldri hvem man får.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spørs om du ønsker dønn seriøse uten "ekstra tjenester" eller med mulighet for "happy ending". De fleste thai-steder er jo ikke akkurat så seriøse eller har dyktige og pene massøser. De tvinger deg selvsagt ikke til noe ekstra, men bare vær oppmerksom på at spørsmålet kan komme.

 

Hvis du vil ha skikkelig behandling, må du nok ta kontakt med de offisielle stedene og kanskje betale litt ekstra.

 

Skulle gjerne gitt deg par tips, men på de stedene jeg har vært innom har det ikke vært faste massøser, så man vet aldri hvem man får.

At stedene tilbyr ekstra gjør ingenting så lenge dette kan takkes nei til uten at det blir dårlig stemning av den grunn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...