smort1 Skrevet 22. september 2015 Rapporter Del Skrevet 22. september 2015 Fjord og fjell! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. september 2015 Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 Likte V2 best. Skjønner at du aldri blir lei av denne utsikta. Det er virkelig vakkert. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 Likte V2 best. Skjønner at du aldri blir lei av denne utsikta. Det er virkelig vakkert. Takker, Helen! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. september 2015 Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 Dette bildet ser man jo med en gang hvem som har tatt. Vakkert med disse fjellene i Romsdalen! Når jeg kjører gjennom Molde tenker jeg av og til å stoppe for å ta bilde av fjellene, men liten vits når du allerede har tatt så mange gode bilder herfra..... Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. september 2015 Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 V1 med litt kutt på topp. Selvfølgelig en smakssak, men slik ser jeg det. Mye pen natur å beskue på dine trakter. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 Dette bildet ser man jo med en gang hvem som har tatt. Vakkert med disse fjellene i Romsdalen! Når jeg kjører gjennom Molde tenker jeg av og til å stoppe for å ta bilde av fjellene, men liten vits når du allerede har tatt så mange gode bilder herfra..... Mvh Fredrik Takker, Fredrik! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 V1 med litt kutt på topp. Selvfølgelig en smakssak, men slik ser jeg det. Mye pen natur å beskue på dine trakter. Vennlig hilsen Ragnar Takker, Ragnar! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. september 2015 Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 Jeg velger meg V2. Men tenker ved å ta ytterligere 2-3 cm oppe i V1 så blir det kanskje enda mer dybdefølelse. Nå har du jo allerede to versjoner så kanskje ikke så interessant med en tredje også? Uansett fine utsnitt som så absolutt kler panoramaformatet. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 Jeg velger meg V2. Men tenker ved å ta ytterligere 2-3 cm oppe i V1 så blir det kanskje enda mer dybdefølelse. Nå har du jo allerede to versjoner så kanskje ikke så interessant med en tredje også? Uansett fine utsnitt som så absolutt kler panoramaformatet. Roar Takker, Roar! Jo, da, godt med plass for flere alternative versjoner , men jeg tror det holder for denne gang... Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. september 2015 Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 Her velger jeg V2 hvor bildet har en fin beskjæring, fine farger og en god skarphet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 Her velger jeg V2 hvor bildet har en fin beskjæring, fine farger og en god skarphet Mvh Torbjørn Takker, Torbjørn! Lenke til kommentar
okjo Skrevet 23. september 2015 Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 Støtter Ragnar sin kommentar her. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. september 2015 Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 Flotte bilder av denne fantastiske fjellrekken , dette er noe jeg personlig aldri går lei av. Skulle ønske meg en v3 som er v2 med litt mer av sjøen. Et lite tips til webside om fjell : Westcoastpeaks.com , drevet av Arnt Flatmo . Han bodde tidligere i Bergen men bor for tiden i Ålesund . Mvh Alec Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2015 Støtter Ragnar sin kommentar her. Mvh Oddmund Takker, Oddmund! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2015 Flotte bilder av denne fantastiske fjellrekken , dette er noe jeg personlig aldri går lei av. Skulle ønske meg en v3 som er v2 med litt mer av sjøen. Et lite tips til webside om fjell : Westcoastpeaks.com , drevet av Arnt Flatmo . Han bodde tidligere i Bergen men bor for tiden i Ålesund . Mvh Alec Takker, Alec! Og takk for tips mht. den websiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg