Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Energi tap igjenn?!?


Andysowhatgg

Anbefalte innlegg

Jeg har gjennom livet mitt hatt flere perioder ordentlige harde "energi tap" som igjen pleier å kanskje føre ut til depressive perioder. Jeg har pratet mye med psykolog, terapaut og helse folk. Men jeg begynner å se et lite mønster, kanskje noen av dere kan hjelpe meg med noen innsikter eller tips? Gjerne prat utenfor det jeg spørr om eller det jeg retter saken imot. Gjerne egne erfaringer! :)

Jeg er nå høyskole student, og jeg studerer sosiologi som jeg finner veldig interessant. Har ikke noe veldige store utfordringer med faget, men jeg lærer meg mange nye ord og begreper. Er veldig fornøyd med studietvalget mitt, og skal skifte til matte studie til vinteren. Jeg har også nettopp begynt å date ei jente som setter meg enda mer på toppen av kaken. Jeg har også en del sparepenger siden av stipend og skolelån, så ingen bekymringer der. Livet er egentlig helt fantastisk fint som det er nå.

Men fortsatt kjenner jeg at jeg holder på å gå dukken igjen, pga at jeg blir energi løs. Vi skal nå begynne med skrive oppgaver som handler om filosofi og logisk tankegang, som jeg finner veldig interessant, jeg kjenner at jeg faktisk gleder meg til å skrive. Men jeg kjenner jeg ikke har noen energi til å gjøre det. Jeg har lest og vet stoffet veldig bra, og har holdt meg oppdatert på det aller meste. Tidligere på skole har jeg altid fått topp karakterer og altid holdt meg på toppen av alt. 5.4 i snitt fra vgs.