Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eksen og jeg forsøkte å være venner og fuckfriends, men er det så lurt?


Anbefalte innlegg

Jeg ble dumpet av min eks. Jeg forsto ikke årsaken men han ville være venner etterpå og jeg forsøkte å være det, pluss gjerne få hans interesse tilbake på den måten. 

Det som skjedde var at jeg ble livredd stillheten, og jeg innledet melding til han hver dag som før jeg ble dumpet. Han svarte, og dialogen fortsatte. Han tok som oftest intiativ til treffene tilslutt. Vi traff hveandre og hadde sex. 

 

Jeg ble veldig skuffet når jeg sendte melding, og fikk dette svaret tilbake: "Jeg vil være i fred. Vi kan prates om enten 1-4 dager. Jeg følte meg såret over at han svarte slik på en hyggelig melding der jeg ikke maser om treff eller noe sånnt. Jeg ble litt sur, og skrev at jeg følte meg nedprioritert, og da ble han enda surere, og skrev: "må få fred , må få fred, og nå er jeg riktig sur og forbanna på deg". Han blir blid igjen som oftest. Han har vært sånn før. 

 

Men hva tenker dere om det? Er det vitsen å være venner med han? Jeg bør nok gi opp å forsøke forhold med han når han oppfører seg sånn? Men hva med vennskap? Vil dere si at han er en god venn hvis han oppfører seg sånn? Eller kanskje jeg er for masete på han? Tips / råd?



Anonymous poster hash: e30a8...117
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ha noe med han å gjøre må du slappe av litt og gi han rom.

Ja jeg håpet å få han tilbake. For han bidrar jo med å si at jeg er den beste sex i hans liv osv. Han vil ikke at jeg skal slette nakenbilder av han osv... merkelig... men det er gjerne lurt å bare kutte det ut eller la han styre det. Problemet er at jeg vil nok slite litt hvis jeg fikk vite at han møtte nye damer. Så .... huff nei er ikke lett å være venner med en eks.

 

Anonymous poster hash: e30a8...117

Lenke til kommentar

 Høres ut som han vil ha deg som pulevenn,men du har fortsatt følelser for han,så er ikke lurt å være hverken venner,eller pulevenner.Glem han.

Jeg har følelser for han. Så det er ikke lett. Jeg satt pris på treffene vi hadde etter bruddet. Vi holdt på akkurat som før, og dermed så ble det slik at jeg ville tro at han følte noe for meg også. 

Det sexuelle fungerte veldig bra. Og han sier at jeg er den beste sex han har hatt hittil i livet. Derfor synes trodde jeg att han følte noe mer. 

Han sier at han blir lei seg hvis jeg sletter nakenbildene av han. Jeg sa at jeg skulle slette de. Han sier at han har følelser og bryr seg om meg, og at han er lei seg over at vi ikke får vennskapet vårt til han og. 

 

Jeg var veldig urolig i kontakten fordi jeg var redd for å plutselig ikke høre fra han igjen, så jeg innledet som oftest de daglige samtalene, men han svarte. Det var som oftest han som tok intiativ til å treffes. 

 

Får et inntrykk om at det er "pulevenn" han vil ha meg som, og ikke direkte "venn". Jeg har ikke lyst å miste han ut av livet mitt, og han sier det samme. Men skal han og meg fungere som venner på en eller annen måte så må jeg bli kjøligere, og ikke forvente at jeg hører mer ifra han.. Og det er ikke lett... Samtidig kan han treffe andre damer, og det er heller ikke lett. Man føler seg liksom ikke bra nok. 

 

Greit, jeg høres ut som den masete dumme eksen hans.. men jeg ble forvirret på grunn av at han sier enkelte ord til meg som får meg til å tro at jeg kan vinne han tilbake.

 

Takk for råd. 

 

Anonymous poster hash: e30a8...117

Lenke til kommentar

Gi han rom du,vil han ha forhold,må han komme til deg,så må du vurdere om han er verdt det.

Det virker jo som han har manipulert deg for å fortsette å ha sex med deg,og det er ikke ålreit.

Jeg får inntrykk om at han har problemer av en eller annen slag. Humøret hans virker ganske surt ut. Jeg vet ikke hvorfor. Og i dag sa han at han skulle skrive en mail til meg. Istedet skrev han en lang mms, om at han skulle skrive en mail senere, men at han måtte tenke nøye gjennom hvordan han formulerte den. Han har mye annet å fikse, og dermed vil han vente å skrive den til han føler seg rolig, slik at han ikke blir stresset av meg og skriver han..... 

 

Jeg skrev tilbake at dersom han ikke er interessert i kontakt, så får han bare si det på sms-melding. Etterpå så skrev han bare godnatt uten å gi et svar på det jeg skrev... Sånn har han vært hele tiden. Jeg kan spørre han et spørsmål, og han svarer ikke. Det er derfor jeg ikke helt vet hvordan han ser for seg fremtiden, om han kan tenke seg å fikse det til slik at vi kan være sammen igjen, eller om hvordan han ser for seg det. Han svarer ikke på det heller. Han liker ikke å kommunisere. Unngår alt sånnt mest mulig. Ganske frustrerende...Og han er ganske ustabil i humøret. Det svinger kraftig. 

 

Huff.. forstår meg ikke helt på han. 

 

 

 

Anonymous poster hash: e30a8...117

Lenke til kommentar

gjør litt sånn som du føler er riktig du!

Det er så lett for oss å gi råd, men mange sitter og skriver ting, som ikke funker, så hør litt på deg selv og din egen magefølelse, også kan jeg trøste deg med at kjærlighet er vanskelig uansett :|

Ja, kjærlighet er vanskelig, og det er en trøst at det er normalt at det er. Kjærlighet er vanskelig om det klaffer og, for når som helst kan den ta slutt. Det klaffet for meg og han i starten, men så tok det slutt etter 8 måneder. Det var ganske vondt, men det er ingen som er sikker. Og å være forelsket er ikke alltid en lykke. Det er skummelt å være forelsket for alt kan snu brått. 

 

Anonymous poster hash: e30a8...117

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...