Gå til innhold

Bør jeg kjøpe denne brenneren?


Anbefalte innlegg

Hei folkens håper å få noe gode tips her:)

 

Har planer om å kjøpe en DvD brenner vet ikke om jeg skal kjøpe til pc eller tv men har mest lyst på å ha til pc.

 

plextor estern

 

eller denne

 

plextor intern

 

Men det jeg lurer på er om jeg kan koble til mitt DvD kamera til denne. Har en type kabel som nå er koblet rett på VHS spilleren som jeg bruker når jeg skal kopiere over til VHS kasett. Kablen ser ut som en jack plugg som går inn på DvD kamera og den delen som går inn på VHS spilleren er 3 Phono plugger.

 

Lurere da på om det er noen av dere som har et sv spillerne ovenfor og kan fortelle meg om det? For det hadde jo vært toppers hvis jeg kunne plugga disse phono pluggene ret i brenneren(det følger vel med et kort eller noe, som skal plugges i bak). Har foresten også s-video mulighet på DVD kamera så regner med at det også kan brukes for å overføre bilde til en annen enhet. Har bare ikke prøvd enda:) Pr i dag er det veldig tungvint må bruke usb kabel for å flytte dataen ned på hardisken også brenne det ut. Ofte blir en times film fordelt på 4-5 cd.

Sikkelig hat og sitte og brenne dette ut:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK du har spilleren selv eller?

Har den ingen muligheter for s-video heller?

 

Tror jeg kommer til å gå for den eksterne hvis det ikke er noen som kommer med andre idèr forslag?

 

For da kan jeg bruke den på min laptop også, vet ikke om det er å enbefale når det gjelder brenning over firewire?

Endret av Black Knight
Lenke til kommentar
Dette er brennere beregnet til bruk i PCer, såvidt meg bekjent er det ingen brennere til PCer som har "inngang" for s-video. De er alle beregnet kontrollert av software på PCen.

 

Kanskje det du leter etter finnes blant brunevarene ?

Dette er brennere beregnet til bruk i PCer, såvidt meg bekjent er det ingen brennere til PCer som har "inngang" for s-video. De er alle beregnet kontrollert av software på PCen.

 

Kanskje det du leter etter finnes blant brunevarene ?

 

Ja kansje, men alternetivet DVD brenner fremfor å brenne 4 cder vær gang jeg bruker DVD Kamera er å foretrekke. Brunevarer blir fort dyrt igjen.

 

Så sansyneligheten for at det blir en til pc er stor. Kjøper jeg det til tv blir det begrensa kun til DVD Kamera. Kjøper jeg til pc kan jeg brenne ut noe av musikken min etc.

 

Men ellers hva er å anbefaler fremfor den interne og den eksterne. Er de like bra ytelsesmessig?? For har ikke så mye plass i gjen inne i maskinen:)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei folkens nå har jeg kjøpt brenner. Det ble en intern brenner.

 

Har vel brent ca 3-4 DvD plater på den og det gikk fint. Men jeg har et annet problem relatert til drivere tror jeg.

 

Spielleren ejecter av seg selv?. Hvis jeg trykker på eject for å få den inn igjen kommer den ut på nytt. Sist prøvde jeg å finne noen nye drivere hvilket jeg ikke gjorde. Men det hjalp ved at jeg slo av spilleren ved å dra ut strømen. slettet alle drivere og installere på nytt.

Nå har jeg problemet på nytt og begynner å bli rimlig iritert over det.

Noen som har samme spiller ? Har aldri før hatt problemer med Plextor dette er min 4 Plextor spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...