Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Tiltak for å bedre sykehjem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dag 154.

Mugg og sopp har spredd seg oppover vegger og tak. De ansatte går med masker for å ikke puste inn sporene. Beboerne hoster. De hoster blod. 

 

Dag 156.

Jeg og en kollega sjekket til Geir Ove, den eldste av pasientene. Han var død. Noe må gjøres. Vi må utrydde soppen. 

 

Dag 169.

Jon-Kåre fikk kontakt med omverdenen via en radio han lagde av en gammel sko. Kommunen sender oss hjelp.

 

Dag 176.

Jeg skvatt til da de stormet inn dørene. Kommunen hadde endelig kommet. Iført masker og rare drakter så de ut som medlemmene i Kaizers Orchestra, men jeg tvilte ikke ett sekund. De var fra kommunen og de var her for å hjelpe.

De brant ned vegger og tak. Sopp og mugg var beseiret.

 

Dag 180.

Sykehusets grunnmur og vegger består. Med 1 død og 594 overlevende, vil jeg si at vi gikk fra det hele med en seier. 

Nå gjenstår bare oppbygningen. 

Lenke til kommentar

Det er mulig man kunne oppnå en del forbedringer ved å innføre humor som eget nytt fag.

 

Hva sier man - En god latter forlenger livet, men det kan jo bli kostbart, i alle fall hvis man går fram slik som nevnt over.

 

Det skulle jo ellers vært interessant å vite hva som skjedde på de dagene som ikke er nevnt i rapporten.

Endret av arne22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...