edorf67 Skrevet 17. september 2015 Rapporter Del Skrevet 17. september 2015 Hei! Har fått en underlig feil på laptop'en min. Både Google Chrome og IE svikter på det samme - samtidig. Eksempelvis så får jeg ikke sett Facebook. Laster kun inn 2 innlegg på veggen - i begge browserne. Får ikke klikket på feks Varsler. Står kun og laster og laster... Går jeg til VG, får jeg kun opp artikler - ingen reklame (ikke akkurat nødvendigvis en ulempe det, men... ;-) I chrome har jeg prøvd å "Disable cache (while DevTools is open)" og da trykket F5, uten at det hjelper. Har prøvd å deaktivere virusfilter og brannmurer (både på pc og i router), uten at det hjalp. Noen som har en fjerneste anelse om hva denne underlige feilen kan skyldes? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 17. september 2015 Rapporter Del Skrevet 17. september 2015 Noen som har lagt inn Adblock/NoScript uten at du vet om det? Lenke til kommentar
edorf67 Skrevet 17. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Noen som har lagt inn Adblock/NoScript uten at du vet om det? Takk for svar! Er kun jeg som har tilgang til disse pc'ene, så det er ikke lagt inn. Ser ut som at det som svikter, er "classer". Et par eksempler: Gikk til en webside hvor den ikke viser "bilder" (Font Awesome-ikoner): <i class="fa fa-compass"></i> Gikk til Google Chrome og skulle laste ned nettleseren på nytt. Ingenting skjedde når jeg klikket på knappen: <a class="button eula-download-button download-button desktop-only hide-cros" data-g-event="cta" href="#">Last ned Chrome</a> Pussig feil! Endret 17. september 2015 av edorf67 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 17. september 2015 Rapporter Del Skrevet 17. september 2015 Hva skjer når du kjører in-private browsing? CTRL+Shift+Del så kan du slette alt som trengs der... Lenke til kommentar
edorf67 Skrevet 17. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Hva skjer når du kjører in-private browsing? CTRL+Shift+Del så kan du slette alt som trengs der... Takk for svar! Gikk nå inn for å teste dette, men nå virker plutselig alt igjen... For en utrolig rar feil, men tusen takk til dere som svarte! :-) Endret 17. september 2015 av edorf67 Lenke til kommentar
edorf67 Skrevet 18. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 Og der var det på han igjen :-( Lenke til kommentar
edorf67 Skrevet 20. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Da var feilen endelig lokalisert. Litt flaut at jeg ikke oppdaget det før, men problemet var at nettverkskortet strupte netthastigheten, noe som igjen påvirket begge browserne - selvfølgelig :-) Ny pc på vei :-D Endret 20. september 2015 av edorf67 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 20. september 2015 Rapporter Del Skrevet 20. september 2015 Sett tråden til løst. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå