smort1 Skrevet 14. september 2015 Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Faceship? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. september 2015 Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Sikkert et minnesmerke fra et forlis, det troe jeg også. Tror jeg ville tatt et kutt i bånn, sånn litt inn i den innerste ringen. Innstallasjonen kom liksom litt høyt i bildet. Ellers fint og flott i s/hv. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. september 2015 Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Det må jeg si var et kreativt minnesmerke/kunstverk. Er nok for å markere et skip som har tryna....... Ellers har har Helene sagt det jeg hadde tenkt å si..... Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 14. september 2015 Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Et flott minnesmerke som fungerer godt i mitt hode. Lukkede øyne i sort hvit, godt sett og ivaretatt. mvh Ibnn Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Sikkert et minnesmerke fra et forlis, det troe jeg også. Tror jeg ville tatt et kutt i bånn, sånn litt inn i den innerste ringen. Innstallasjonen kom liksom litt høyt i bildet. Ellers fint og flott i s/hv. Takker, Helene! V2, kanskje... ? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Det må jeg si var et kreativt minnesmerke/kunstverk. Er nok for å markere et skip som har tryna....... Ellers har har Helene sagt det jeg hadde tenkt å si..... Takker, Pentaxen! V2, kanskje... ? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Et flott minnesmerke som fungerer godt i mitt hode. Lukkede øyne i sort hvit, godt sett og ivaretatt. mvh Ibnn Takker, Ingvald! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. september 2015 Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Sikkert et minnesmerke fra et forlis, det troe jeg også. Tror jeg ville tatt et kutt i bånn, sånn litt inn i den innerste ringen. Innstallasjonen kom liksom litt høyt i bildet. Ellers fint og flott i s/hv. Takker, Helene! V2, kanskje... ? V2 ble bedre den, er du kke enig? Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 14. september 2015 Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Det var et spesielt skrog som jeg ikke tror kommer til å flyte Likte V2 best selv om du brøt ringen. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 14. september 2015 Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 En skulptur av likanes slag, spør du meg. Flott lek i det figurative. Og kledelig i sorthvit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. september 2015 Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Flott fanget minnesmerke . Tenkte på filmen Face off med Nicolas Cage og John Travolta når jeg så bildet . Men dette var vel ikke rette størrelsen. Mvh Alec Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Sikkert et minnesmerke fra et forlis, det troe jeg også. Tror jeg ville tatt et kutt i bånn, sånn litt inn i den innerste ringen. Innstallasjonen kom liksom litt høyt i bildet. Ellers fint og flott i s/hv. Takker, Helene! V2, kanskje... ? V2 ble bedre den, er du kke enig? Funket bedre, ja... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Det var et spesielt skrog som jeg ikke tror kommer til å flyte Likte V2 best selv om du brøt ringen. Takker, DataFMT! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 En skulptur av likanes slag, spør du meg. Flott lek i det figurative. Og kledelig i sorthvit. Takker, Trond Olav! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Flott fanget minnesmerke . Tenkte på filmen Face off med Nicolas Cage og John Travolta når jeg så bildet . Men dette var vel ikke rette størrelsen. Mvh Alec Takker, Alec! Tenkte faktisk på den filmen jeg også, så holdt nesten på å stjele tittelen... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. september 2015 Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Hvem F i anden potens er det som har tryna her da? Greier ikke å avgjøre hvilken versjon som er best så da får det bli begge. Roar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 15. september 2015 Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Hvem F i anden potens er det som har tryna her da? Greier ikke å avgjøre hvilken versjon som er best så da får det bli begge. Roar Det kunne ha vært Statue of Liberty (Frihetsgudinnen). Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Hvem F i anden potens er det som har tryna her da? Greier ikke å avgjøre hvilken versjon som er best så da får det bli begge. Roar Takker, Roar! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Hvem F i anden potens er det som har tryna her da? Greier ikke å avgjøre hvilken versjon som er best så da får det bli begge. Roar Det kunne ha vært Statue of Liberty (Frihetsgudinnen). He, he,..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg