Gå til innhold

SNIKTITT: AmbiLux gir TV-opplevelsen en helt ny dimmensjon


Anbefalte innlegg

Hvorfor vil man ha noe som er mange ganger dårligere?

 

Fordi det gir funksjoner du ikke får på din lille PC ..

 

YouTube har f.eks. noe som heter TV kø, ... Finnes ingen bedre måte å se på youtube på. Og det går ikke på PC .. (Den dagen PC brukere får noe tilsvarende skal jeg gå over til å se youtube på PC igjen dog.) ;)

 

Og kan din lille PC vise 4k innhold?

 

Og så videre...

 

Greit å være gammel, men en burde jo i det minste teste ut nye ting før en sammenligner det med noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

 

Det er former for køsystem på youtube, men mulig det ikke er like fleksibelt. Kjenner til ikke til alle mulighetene, selv om det er opp til google hva slags funksjoner de forskjellige platformene skal få. Uansett så skal du ha greit med skylapper om man skal bruke funksjoner som et argument for smart-TV kontra PC. Ønsker man Smart-TV "følelsen" så har du jo alltids denne metro-verdenen hvor du kan nyte netflix og mye annet på lik måte.

 

Tross at jeg er noe smigret over å bli ansett som gammel, så er det vel kanskje ganske relativt. For etter retorikken å regne så er det nok gode sjanser for at du er en god del yngre ja.

 

Men angående størrelse på PC, så vil jeg nok etter de fleste skalaer, mene at du bommer grovt. For å si det sånn; Jeg skulle gjerne likt å sett en større. Men igjen, som folk flest så har jeg altså mer enn bare én PC.

 

Hva med 4K? Det har jeg da i liten skala benyttet i sikkert et tiår allerede.

 

Men at det tok en stund før TV og filmindustrien standardiserte det hele er selvsagt ganske nylig. Selv om det altså først var PCer og spesielle avspillere som i første tiden kunne vise filmer og slikt i 4K. Og så kom jo youtube og netflix diltende etter med sine noe magre forsøkene. Ikke at jeg helt ser poenget her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...